2012. július 23., hétfő

rakott cukkini

Megint egy cukkinis recept. :D Nem tehetek róla, imádom. :)
Kb. fél kg cukkinit karikára vágtam, olajba forgattam, sóztam és 250 fokon megsütöttem. Ez azért kell, hogy ha összerakjuk a rizzsel és a hússal nem engedjen rengeteg levet. És nem mellesleg finomabb is sokkal. :)
Miközben sült a cukkini, 2 dl rizst megfőztem és megcsináltam a ragut. Ragu: egy fej hagymát apróra vágtam, megpirítottam, arra ment 0,5 kg darált sertés hús, fehéredésig pirítottam, került rá 4 gerezd fokhagyma, , bors, egy kis paradicsompüré és pirosarany. Ha minden elkészült, akkor egy hőálló tálban rétegeztem a hozzávalókat. Cukkini-rizs-hús..stb, a tetejére cukkini, tejföl és sok -sok sajt került. Addig sütöttem, míg a sajt rá nem pirult.
Nagyon finom egytálétel és azon kevés húsos ételek egyike, ami Marci tetszését is elnyerte. :)


1 megjegyzés:

  1. hmmm. :) de jól néz ki! sajnos életem édese nem eszi meg a cukkinit, de ilyet akkor is muszáj sütni. :)

    VálaszTörlés