2012. július 25., szerda

rakott palacsinta

Nem szeretek palacsintát sütni, de Marci miatt most már sűrűbben nekiállok, mert ő meg imádja és az ember a gyerekéért ugye bármit megtesz. :)

Ma rakott palacsintát csináltam, ami nálam nem egyenlő a lekváros-mákos-diós verzióval én úgy készítem , ahogy mamámtól tanultam, csak túrós töltelékkel.

Kisütöttem 8 nagy palacsintát, ennek a receptjét most nem írnám le, nem is tudok pontos arányokat mondani. :)
Töltelék: 25 dkg túró, 1 kis pohár tejföl, 1 tojás, 1 kis csomag mazsola, egy csomag vaníliás cukor, cukor ízlés szerint
Tetejére: vaníliás cukorral kikevert tejföl

A kész palacsintákat megtöltöttem ezzel a töltelékkel, simán feltekertem, két réteg közé vaníliás cukros tejföl került és a tetejére is ezt kentem. 200 fokon sütöttem, amíg a tejföl egy kicsit meg nem pirult a tetején! :)
Isteni finom!!! :)


5 megjegyzés:

  1. Jaj de jó lenne belőle most egy falatnyi a vacsi után, de meg fogom csinálni, az egész család nagy palacsinta rajongó és evő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez meg igazán egy kiadós változat! :)) Jó étvágyat hozzá! :))

      Törlés
  2. Lehet ismerem a mamádat, mert ilyet csináltam a fiúknak a múlt héten:)

    VálaszTörlés
  3. Majdnem én is így csinálom. Én csak egy sort rakok a jénaiba, erre öntöm a tejfült, majd megszórom cukorral és megy a sütőbe. Lehet, legközelebb a Te módszered is kipróbálom, mert nagyon gusztán néz ki! :)

    VálaszTörlés