2011. június 9., csütörtök

visszatérek

Most már megint érdemben fogok írogatni. Lesz újra napi étrend, és mozgás és minden egyéb, amit ebben a blogban megszokhattatok. Nincs könnyű időszak mögöttem, a súlyom is szépen ingadozik ennek köszönhetően. Ma reggel már megint 72 kg-t mutatott a mérleg.  :/ Na jó ez köszönhető annak is, hogy tegnap nem keveset ettem Anyu diós sütijéből. :):) Szóval ez holnapra már tuti nem lesz ennyi. Mivel az élet rendeződni látszik körülöttem minden szinten, így érzek magamban annyi erőt, hogy újra a saját magam által felállított szabályok szerint éljek. :)
Szóval:
1. elhagyom a mesterséges édesítőszereket. Helyette stevia és fruktóz ill. xillit. Mikor melyik...
2. elhagyom a kávét is. Na ez nem lesz egyszerű, de mostanában volt, hogy kimaradt és egyáltalán nem hiányzott. Helyette zöld tea.
3. rengeteg folyadék, de a minimum a 2 liter!
4. amikor csak tudom a kenyeret kiváltom Abonettel
5. minden másnap min. 20 perc mozgás, a mindennaposat nem merem leírni, az is nagy csoda lesz, ha ezt sikerül tartanom.
Kb. ennyi!
Az ERŐ legyen velem! :D

10 megjegyzés:

  1. Az ERŐ legyen velünk! :D:D:D Ámen

    VálaszTörlés
  2. De miért pont citrom??? Lúgosítunk? :P

    VálaszTörlés
  3. Ámen! :D Én az áldásomat adom rája ;)

    VálaszTörlés
  4. Háttér megjegyzés: A pipacsos szebb vóót!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Ugye? Ez a citrom savanyúúúú, és Te nem vagy ilyen, na! :D Tessék más hátteret szerkeszteni közkívánatra! :D

    VálaszTörlés
  6. Utolsó, és többet nem írok ma. :D

    http://ezisazis-kovtama.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. Miattam cserélted le?? Neeee. Bocsi, inkább átcsinálom az enyémet. Nem volt szándékos. Csak a háttereket nézegettem és onnan. Eszembe se jutott, a sablontervezőben találtam. Kezdő vagyok naaa.:) De majd szerkesztek egy másikat magamnak. Ha tudtam volna, hogy védve van..:)

    VálaszTörlés
  8. Átszerkesztettem.:) Remélem margarétás hátteret nem sokan választottak, mert a sok sablonból arra esett a választásom. Úgy hogy előre is elnézést kérek, ha valakinek már van ilyen, mert nem néztem végig a millió blogot, hogy kinek milyen a háttere...csak úgy szimpátia alapján döntöttem.

    VálaszTörlés