2011. június 20., hétfő

reggeli torna

Fogalmam sincs, hogy a reggeli mozgás mennyire hatékony és jótékony, de át kell állnom rá. Egyrészt mert Marci úgy hat körül felkelt, ő visszaalszik, de én már nem, így bőven lenne időm reggel megcsinálni a napi adag tornát és még le is tudnék tusolni vígan. Sőt ilyenkor még A. is itthon van, tehát meg van oldva a gyerek-felügyelet is. Hogy miért nem megy délután? Ha Marci alszik én is inkább vele alszok/pihenek, mert éjszaka még mindig legalább egyszer ébreszt és nem vagyok túl kipihent. Másrészt már próbáltam úgy, hogy Marci körülöttem téblábol (ez a jobbik), de általában eltűnik a látószögemből, akkor DVD kikapcs (megszakítva ezzel a tornát) én rohanok Marci után, visszahozom a nappaliba, megint tornázok kb. 2 percig és az egész kezdődik előlről. Szóval maradnak a reggelek, vagy az esték. De én inkább a reggelre voksolnék....

7 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon nehéz baba mellett fogyózni!!!!!!!!!:(

    VálaszTörlés
  2. Jaj majd elfelejtem, írtam mailt:D! Én is kipihent vok:P!

    VálaszTörlés
  3. Jobb a reggeli torna, főleg, ha egyébként is ébren vagy!
    Nálam viszont ez nem működik!
    Nem a gyerek a gond, hanem a lustaság! Valahogy este szívesebben mozgok!
    Hajrá Pipacs, ha úgy érzed reggel aktívabb vagy, ne tétovázz!!

    VálaszTörlés
  4. Én a reggeli hatórás ébresztő után képes vagyok visszaaludni Lilivel együtt fél nyolcig, minden lelkiismeret furdalás nélkül. :D Próbáltam már napközben tornázni, de akkor meg folyton a lábamba csimpaszkodik vagy hasizmozás közben rám fekszik. Neki tetszek ahogy vagyok, a többi nem számít. :) Egyébként 30 méterre van a teniszpálya és a sportpálya, de a lustaság nagyúr! :S

    VálaszTörlés
  5. én is inkább a reggeli tornát kedvelem, tegnap futottam délután és nagyon nem ment olyan jól, mint mikor reggel futok.

    Ha Marci visszaalszik, akkor én kihasználnám az időt, meglátod, pár nap alatt megszokod és sokkal frissebb leszel napközben!

    VálaszTörlés
  6. Babocska: AZ!! :( Mindjárt olvasom! :))

    kismazsi: reggel én régen sem tudtam sokáig aludni, most sem tudok, inkább tevékenykedek! :):)

    Nóra: nekem ne mutasd be a lustaságot! :D :D Marcinak én is tetszem, meg az apjának is, csak magamnak nem! :))))))

    Bambi: asszem ez lesz! :))

    VálaszTörlés
  7. Az sem rossz mozgás, hogy Marci után kell futkosni :))) Marci-torna :)))

    VálaszTörlés