2011. június 28., kedd

off: a blogvilágról kicsit

Időről-időre szembesülnöm kell azzal, hogy a blogvilág (is) nagyon érdekes világ. Nem egy "blogbarátomat" és engem is betámadtak már irigy és rosszindulatú emberek, akiknek az okozza a legnagyobb gyönyörűséget az életben, hogy más emberek életében vájkáljanak, más emberek életét, személyiségét minősítsék pusztán blogbejegyzések alapján. Ezeket az embereket én soha nem értettem. Nincs a saját háza táján söprögetni való? Miért kell mások életét olyan hangnemben minősíteni, hogy az még nyomdafestéket sem tűr? Ráadásul a háta mögött. :)Persze nyilvánvalóan ez a  könnyebb út. (Mondjuk mielőtt valaki ezt teszi, érdemes felmérni a terepet, nem-e véletlen pont olyannak fikázza az illetőt, aki történetesen az egyik legjobb virtuális barátja :P ) Az építő kritika az jó és kell és ha úgy gondolom el is fogadom. Aki nyilvános blogot vezet, annak azt fel kell vállalnia, hogy akár kritikát is kaphat. De hogy a mocskolódásra mi szükség van azt tényleg nem értem. Nyilván azért nem, mert szerencsére nem tudok és nem is akarok azonosulni az ilyen típusú emberekkel. :) Aztán persze miután kiderül, hogy milyen emberrel állunk szemben, megint a könnyű utat választja. Lelép. Törli a blogját. :D Na igen... a süllyedő hajóról is a patkányok távoznak először. :)


 Viszont az  bebizonyosodott tegnap (is), hogy ebben a kis "életmód-blogger" csapatban nagyon sokan szeretnek engem és ezt nagyon jó érzés volt tapasztalni! :) :):) <3 
Úgyhogy egyesek bármennyire is nem szeretnék a Fitt Pipacs élt, él és élni fog! :P

8 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon helyes! Nem kell az ilyenekkel foglalkozni (bár néha nehéz nem visszafelelni). Nagyon szuper a blogod, s azok érdekében kell tovább folytatni, akik szeretnek!

    VálaszTörlés
  2. Imádlak Téged, és a blogodat is, nem tudok pipacs nélkül élni! :D

    VálaszTörlés
  3. Hát én nem régóta ismerlek, de minden ok:) Majd ha gáz lesz szólok.:):):) Ez csak vicc volt.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy maradsz Pipacs!
    Én szeretem olvasni a soraidat, így írjál még sokat légyszíves!!

    VálaszTörlés
  5. mi történt? lemaradtam :D
    sztem nagyon jól blogolsz, tojj másokra :D puszi :)

    VálaszTörlés