2011. június 30., csütörtök

gyümölcsleves

Na ez is tipikusan az az étel, amit mindenki másképp csinál, másképp szeret. Én így készítem:
Az almát meghámozom, kockára vágom, a meggyet megmosom kimagozom (vagy nem :P), a sárga/őszibarackot is meghámozom és kockákra vágom. Ez most egy idényjellegű recept, télen ugyanígy készítem, csak értelemszerűen almából és befőttmeggyel ill. barackkal) Az almát felöntöm annyi vízzel, hogy jó bőven ellepje. Ízesítem a levest fruktózzal, fahéjjal, szegfűszeggel. Ha van otthon akkor 1 vaníliarudat is dobhatunk bele, nem fogja elrontani! :) Ha felforr, még 1-2 percig főzöm az almát (én roppanósan szeretem), utána mehet bele a barack, és a meggy. Ezzel is nagyon rövid ideig forralom, aztán besűrítem a következőképp. Joghurtot/tejfölt/tejet kikeverek egy vaníliáspudinggal, teszek hozzá a levesből is (hőkiegyenlítek), beleöntöm a levesbe, forralok rajta kettőt és kész is. Kihűtve tálalom. Nálunk nyáron ez megunhatatlan, Marci is nagyon szereti! :)

2 megjegyzés:

  1. Jó kis recept! Tetszik, hogy recepteket is raksz fel a blogra, számomra ez hatalmas plusz, mert szeretek főzőcskézni. :)

    VálaszTörlés
  2. Én ugyanígy csinálom, csak főzeléknek nevezem! :)

    VálaszTörlés