2011. június 14., kedd

Nyereményjáték a Fitt Pipacson!!!

A blogom elérte az első 50 követőt, sőt már túl is haladtunk rajta és ennek apropóján gondoltam úgy, hirdetek én is egy nyereményjátékot. :) Ezzel szeretném megköszönni Nektek, hogy már ennyien követtek! :)

A játékra július 10-ig lehet jelentkezni, a feltételek a következők:


- légy rendszeres követője a blogomnak- most is lehet csatlakozni! :):)
írd meg kérlek kommentben, hogy milyen néven követsz, észrevételeid, javaslataid a blogommal kapcsolatban


Plusz esély:
- ha lájkolod a facebook oldalamat :) Írd meg itt is kérlek, milyen néven! :) 
- ha van blogod, írsz egy postot a játékról! :)


Nyeremények:
 Balea narancsbőr elleni tusológél

 Balea narancsbőr elleni krém

 Balea arcradír


Köszönöm, hogy velem játszotok! :)

16 megjegyzés:

  1. Zsuzsi néven követlek.
    Nekem tetszik a kinézet és a posztok is. Nem nagyon tudnék olyat mondani, ami nem tetszik.
    A plusz esélyekkel is élek, FB (Szalai Zsuzsi), blog (http://zsuzso1981.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  2. vandino néven követlek
    szerintem rakhatnál több képet a blogba!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Itt M.Vivien néven követlek, Fb-on Menyes Vivien néven
    Szerintem teljesen jó így a blog :)

    VálaszTörlés
  4. Bambi néven követlek, talán az elsők között ragadtam itt és nem bánom. :)))) Nagyon megkedveltelek így ismeretlenül is, bár ami késik, nem múlik. ;)

    nekem ez a sablon tetszik eddig a legjobban és ami a lényeg, hogy mindig maradj önmagad, úgy az igazi a blog, ha "igazi pipacsos" :)

    VálaszTörlés
  5. Én Babocska néven követlek.
    Szerintem is lehetne több fotó vagy kép, de így is tetszik!:)
    Kérdéseim: hogy fogsz sorsolni?
    Mikor lesz vége a játéknak?

    VálaszTörlés
  6. Mármint azt látom, hogy július 10, de az mit is takar valójában:D!???? Akkor derül ki, h ki nyert??

    VálaszTörlés
  7. kovtama néven olvaslak és kérek én is még több képet.:)

    VálaszTörlés
  8. Nemrég találtam rá a blogodra a Fly Lady-n keresztül,remélem sokáig olvashatlak! Ildikó vagyok,amúgy netes berkekben csak ilgya! Üdv!
    ja és amúgy képmániás....

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Rendszeres követőd lettem, és a FB-on is lájkoltam az oldalt Emma Gavaldik néven.
    Plusz kitettem a játékot a blogom oldalsávjába: http://femininepunch.blogspot.com/
    Tetszik a blog, csak így tovább!
    Szép napot, Emma

    VálaszTörlés
  10. KisBogyesz néven követlek :) És elégedett vagyok a blogoddal, csak ne tessék eltűnni :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Pipacs drága! :-)
    Aranyos vagy ezzel a kis játékkal!
    Gratula a sok olvasóhoz!
    Én is szerencsét próbálok, jelentkezem, hátha a legkisebbke engem sorsol ki :-)))
    Szerintem simán Anita néven követlek és szeretem a blogodat, ahogy van. Azt is, hogy tök sokszor változtatsz rajta, én is ilyen vagyok, így nem zavar, ha egyik napról a másikra ide betérve új külsőt találok. Ez a mostani nagyon tuti egyébként!! :-)
    Pusz!

    VálaszTörlés
  12. Ja! A játékot az oldalsávomban hirdetem, mint az igét!! :-)

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Lynd néven követem a blogod és Linda Gr néven a facebook oldalad.
    Nagyon tetszik a blogod, jó, ahogy írsz. Több képet el tudnék még képzelni, de így is jó, ahogy van:)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Nina néven követlek,
    email: nina909@freemail.hu
    Facebook: Kovács Krisztina

    Köszi a játékot! További szép napot!

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Renii néven követlek.

    Nagyon szeretem a blogod, minden tetszik benne. Talán több kép lehetne tényleg.

    VálaszTörlés