2011. június 28., kedd

batyus hús

Ígértem én tegnapra egy jó kis receptet, de az élet közbeszólt és ki is ment a fejemből. De már írom is. Pofonegyszerű, gyors, és nem utolsósorban diétás! :)

Vegyél gusztusos karaj/comb/csirkemell szeleteket, kinek melyik a szimpatikusabb. Klopfold ki, zd és borsozd. Vágj fel karikára paradicsomot, hagymát, paprikát. Tépj le annyi alufóliát, ahány szelet húsod van. A hússzeletet fektesd rá az alufóliára, rakj rá egy szelet húsos bacon szalonnát, rá a zöldségek, pici só. Az alufóliát batyuszerűen fogd össze a húson, és kb. egy órahoszzáig hagyd a saját levében főni, közepes lángon sütőben. Majd nyisd szét az alufóliát, és még egy picit pirítsd meg a zöldségeket.

Jó étvágyat hozzá! :)

5 megjegyzés:

  1. Jaj ez nagyon jó!! Mindenképp kipróbálom majd :)

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg szuper egyszerű, ki fogom én is próbálni! :)

    VálaszTörlés
  3. Régen sokszor csináltam ilyen batyusokat, de valahogy kiment nálam a divatból. vagy is elfelejtettem:) de jó, hogy irtad, mert legalább ismét elkezdem csinálni. ráadásul nem kell mosogatni:)

    VálaszTörlés
  4. Hmmmm! De jól néz ki!! Én is kipróbálom!!

    VálaszTörlés