2011. június 16., csütörtök

az a fránya ivás

Szerintem nemcsak én vagyok úgy vele, hogy a napi 2 liter folyadékbevitel iszonyatosan soknak tűnik. Inni viszont KELL! Hidratálja a szervezetet, segíti az anyagcserét és a fogyást..bla..bla..bla, mindenki tudja miért kell sokat inni mégsem iszunk eleget. Nekem, ami bevált és segít, hogy nem pohárból iszok, hanem üvegből. Egy másfél literes üveget telitöltök és abból kortyolgatok. Valamelyik nap azt vettem észre, hogy már délre eltűnt az egész és tölthettem újra. Nekem bevált ez a módszer, próbáljátok ki! :)

14 megjegyzés:

  1. Én is igy szoktam:) És szívószállal. Erre még szülés után jöttem rá, mármint hogy ha szívószállal iszok, akkor több megy le:)

    VálaszTörlés
  2. Hát nem tudom, én üvegből iszom... arra gondoltam lehet át kéne állni pohárra, úgy hátha jobban megy, de úgy sem... pedig inni kell! :)

    VálaszTörlés
  3. Én most arra szoktam rá, hogy fél literes pohárból iszok. Észre veszem, és már le is csúszott vagy 4 pohárral. :) Most úgy tűnik ez működik nálam.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, szívemből szóltál :) Nagyon nehezemre megy az ivás. Most már egy fokkal jobban megy, mint régen, de ha nem figyelnék rá oda, a napi 1 liter sem lenne meg... (tudom, tudom, ne mondjatok semmit...) Én azt vettem észre, hogy minél többet mozgok, annál többet iszom - nem csak sport közben! Hanem úgy általánosságban :) Amúgy én is üvegből iszom, és ez tényleg nagyon sokat segít. :)

    VálaszTörlés
  5. Hát tényleg nem vagy egyedül ezzel a kérdéskörrel. Főleg most, hogy szoptatok, azt mondják 3l. Huhhh. A kettőt is nehéz tartani. Én pedig azt vettem észre, ha kitöltöm egy nagyobb pohárba, akkor hamarabb elfogy :))).
    Hát, muszáj kísérletezni. :)

    VálaszTörlés
  6. Marad az üveg, és szigorúan figyelni kell!Sajnos ma is csak kb. 1 liter volt!De igyekszem változtatni!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Baromság. Felhígul a véred, nem kap elég kaját az agyad (vitamin, cukor) és bekómálsz. Vagy enned kell.
    Olyen lesz a hasad mint a teve háta. Izzadsz és kénytelen leszel dezodort venni. Ma már a vizet is pénzért adják. Nézz meg egy busmannt mennyi vizet iszik egy nap. Mondjam még?

    VálaszTörlés
  9. Na a szívószálat bevetem, hátha bejön. Sajnos nekem van, hogy a napi fél liter sem jön össze :(

    VálaszTörlés
  10. kovtama: :)

    Bogyesz: igen, kell!!!

    Emma: nekem is ment egy darabig ez a megoldás, aztán ráuntam! :)

    Cicurka: bizony, most Neked még jobban oda kell figyelni! :)

    Betond: ugye ezt most nem mondtad komolyan:??:):)

    Zsu: igen, olvastam már Nálad, hogy az ivás problémás Neked... :(

    VálaszTörlés
  11. RanRouen: nekem is nagyon figyelni kell, de most így az üveges megoldással észrevétlenül elfogy az előírt mennyiség. :)

    VálaszTörlés
  12. Mazsi: a meleg miatt is muszáj most többet inni!!!! :)

    VálaszTörlés
  13. Betond csak próbál elgondolkodtatni. Ki mondja? Miért mondja? Miért nem isztok, ha szomjasok vagytok?

    Mesélnék nektek egy ismerõsömrõl, aki annyira utált WC-re menni (igazából a vizelet szagát útálta), hogy egyáltalán nem ivott, az agya szó szerint megbomlott és belehalt. Azzal dicsekedett, hogy neki napi 1 pohár víz sem kell.

    Aki terhesség alatt vizesedik, vizesedhet utána is. Szív és keringés kérdés. Nekik halálos lehet a napi 2 liter. Pipacs talán érti.

    Hogy miért divat most a 2+ liter, nem tudom. Annyit kell inni amennyi jól esik. Melegben többet. Na de ezt literre elõirni nem lehet. Azért az a fél liter lehet, hogy kevés. Ha tudod az okát, és rendben a veséd, és mellette eszel levest, gyümölcsöt, lehet, hogy nem baj.

    Nem vagyok szakértõ, rám ne hallgassatok.

    VálaszTörlés