2011. június 11., szombat

Epres-vaníliakrémes palacsinta

Tegnap a gulyásleves kísérője volt ez a desszert, mindenki nagy örömére. Marcinak persze eper nélkül, csak pudinggal. :)

Hozzávalók:
5-6 db palacsinta (kilófaló lisztből csináltam és fruktózzal)
1 cs. vaníliás pudingpor
1 cs. Alnatura vaníliás nádcukor
2,5 dl 1,5 %-os tej
2,5 dl víz
1 ek fruktóz
kb. 15 dkg eper

Az elkészítés pofonegyszerű. Ha kisütöttük a palacsintákat, megcsináljuk a krémet. Én újabban a pudingot fele vízzel és fele tejjel készítem, egy kis kalóriaspórolás. Szóval a szokásos módon megfőzzük a pudingot, feltuningoljuk a fruktózzal és a bourbon vaníliás nádcukorral. Megkenjük a palacsintákat, rádaraboljuk az epret, feltekerjük, kihűtjük és jól megesszük. :D Jó étvágyat! Én más gyümölccsel is nagyon el tudom képzelni...

6 megjegyzés:

  1. Húú nagyon finomnak tűnik :) Szívesen megennék belőle 1-2 (3-4 :D) darabot :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, olyan régóta kutatom a filófaló liszt keveréket, mármint hogy hogyan kell megcsinálni, de sehol sem találtam. Leírnád nekem? Megköszönném.

    VálaszTörlés
  3. kovtama: adsz nekem mail címet? Köszi! :):)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon guszta, s biztos finom is!

    VálaszTörlés