2011. június 23., csütörtök

mitől nő a nő??

Attól, hogy hány kg? Vagy attól, hogy mennyire feszes a feneke? Vagy attól, hogy hány éves? Szerintem egyik sem kap olyan nagy hangsúlyt mint a belső harmónia, önmagunk elfogadása, önmagunk szeretete. Persze ez nem azt jelenti, hogy el kell hízni, vagy hogy ápolatlannak kell lenni. Nem, sőt! Egy igazi nő az tesz magáért. Csinos ruhák, frizura, smink, egészséges életmód...de ha valaki mindezt meg is teszi magáért, de a belső harmónia hiányzik, akkor mindez semmit sem ér...Ha szeretjük magunkat ,a testünket, a lelkünket akkor válhatunk csak igazi nővé. Ismerek én olyan lányt, aki bár tökéletes alakot tudhat magáénak, mégis mindig egy savanyú uborkával vetekedhet az arckifejezése, mosolyogni még nem láttam, az emberekkel ellenséges, így a tökéletes alak már nem is látszik, eltűnik. Csak egy megkeseredett, mosolytalan nőt látnak benne a férfiak is, semmi mást..:s Én voltam már közel 80 kg, most vagyok 70 körül és tapasztalatból mondom, hogy nem számít az, hogy mekkora vagy. Egy dolog számít: a kisugárzás. Persze a kisugárzás és az önbizalom sem működik az igényes külcsíny nélkül ezt szögezzük le. Mert a slampos és az ápolatlan az nem vonzó, lehet akármilyen nagy is az önszeretetünk. :))

6 megjegyzés:

  1. Nagyon igaz dolgokat írtál le Pipacs!!!Köszönet érte!!!

    VálaszTörlés
  2. És ez lépten-nyomon beigazolódik. Légy vidám, kedves no és persze figyelj oda magadra is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagy igazságot írtál le, mert lefogyhat valaki 50 kg-ra,attól még nem lesz kisugárzása. Nekem is van ismerősöm, akinek tök jó alakja van, de a lány olyan szinten ostoba és semmilyen, hogy inkább nem szeretnék ilyen áron ilyen testet. :)

    Én mindig azt mondtam, hogy hiszek a "Marc Darcy effektusban", mármint abban, hogy létezik olyan pasi, aki úgy szeret engem, amilyen vagyok.
    És ez mindig így volt az életemben, sosem tudtam volna magam másnak kiadni egy szerelem miatt, annyit nem ér egy pasi sem, hogy feladjuk önmagunkat!

    VálaszTörlés
  4. Szia, köszönöm ezt a szösszenetet magam és a fenekem nevében.:):) én "vele" nem vagyok most kibékülve.:):) belül most éppen rendben vagyok, asszem. bár ez napról napra változhat....

    VálaszTörlés