2012. május 29., kedd

Lakkbemutató 5. Miss Sporty Et Voilá! körömvégfehérítő lakk francia manikűrhöz


Szeretem a francia manikűrt. Elegáns, visszafogott és nagyon nőies. Minden alkalomra tökéletes. Elkészítése sem bonyolult, vannak már hozzá sablonok, bár én még eddig csak anélkül készítettem.
Ez a lakk pedig még jobban leegyszerűsíti az elkészítés folyamatát a lakk állagának és az ecsetnek köszönhetően. :) Tartósság is jó, fedőlakk nélkül jól bírta a hajmosást és a mosogatást is, az ára pedig 600 Ft körül van a dm-ben. Ha francia, akkor ezentúl én csak ehhez a lakkhoz nyúlok! :)





12 megjegyzés:

  1. Ez jóóó... még sosem mertem belevágni, félvén, hogy béna lesz az eredmény... Pipacs vazz' teljesen megfertőzöl ezekkel az izékkel...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is ez az egyik legelegánsabb lakkozási mód ( és ha már elegancia, akkor a franciák tényleg tudnak valamit!!). A lakkot amúgy nem ismertem, essece-vel próbálkoztam szinte mindig, de a minösége...kritikán aluli.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az essence-ről én már nem mondok inkább semmit! :D

      Törlés
  3. ez a lakk nekem is megvan! egész jó! :) azt kell, hogy mondjam nálatok szemtelenül drága ez a márka! :(

    VálaszTörlés
  4. Még nem hallottam erről a lakkról, jónak néz ki, főleg az ecsete tetszik. Jól látom, hogy ferde? Bár nekem ezzel sem sikerülne ilyen szép franciát csinálni, mint Neked, ez csak sablonnal megy :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ecsete miatt nagyon egyszerű megcsinálni a vonalat! :) És amilyen ügyes vagy Monic, Neked is tuti sikerül! :)

      Törlés
  5. Pipacs ezerrel fertőz mindenkit!!! :)

    VálaszTörlés