2012. május 15., kedd

Vivamax-masszázsöv

Névnapi ajándékaim legújabb darabja. :)


Nem hiszek a csodakütyükben és abban sem, hogy csak egy ilyen szerkentyűtől tökéletes alakom lesz. Nem is vettem volna meg, ha Rainee nem ajánlja és ha nem lennének neki jó tapasztalatai ezzel az övvel. Alakformálásra is ajánlják, én nem arra vettem, hanem azért, hogy az igencsak durva narancsbőröm eltüntetésében segítsen. Persze nemcsak ettől várom a narancsliget eltűnését, ez egy extra,amivel rásegítek...  Tegnap avattam fel és az első tapasztalataim nagyon-nagyon jók. Valóban dolgozik a gép, nagyon erősen masszírozza át az undi kis zsírgöböket, és 10 perc után nem bántam, hogy lejárt a program. :) Ahova én használom:
- belső és külső comb
- fenék
- has

Egy hónap múlva újra írok arról, hogyan vált be az öv. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése