2012. május 21., hétfő

:)

Ma kaptam egy kommentet, amit bár névvel írt az illető, a stílusa miatt nem tettem ki. Nem azért, mert nem bírom a kritikát. Azt bírom, a bunkó fikázás viszont  a lehető legtávolabb áll tőlem. Én sem teszem soha, pedig nagyon sokszor elcsodálkozom azon, hogy milyen lányok vezetnek beauty-blogokat, milyen lányok hiszik azt, hogy a szépség nagykövetei lehetnek. De inkább nem írok semmit, mert úgy gondolom, mindenkinek szíve-joga mutogatni azt a saját blogján, amit csak akar. Ilyenek az én körmeim is. Nekem tetszenek és megmutatom. A nagy többségnek is tetszik általában, de ha nem, akkor is megmutatom, mert ez az ÉN blogom. :) Én nem kapok reklámokért pénzt, én nem tipikus beauty-blogot vezetek, szimplán a magam és mások szórakoztatására írom ezt a naplót.  Ha akarom a nagy fenekemet is kirakom a blogba, úgy gondolom senkinek semmi köze hozzá. :)
Ami pedig a legmegdöbbentőbb volt, hogy olyasvalaki írta, akinek én eddig a körmös munkáit elismertem, és álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen stílust meg mer engedni magának... :)

35 megjegyzés:

  1. van aki kvára komolyan veszi a blogolást. :) mondjuk aki keres is rajta és nem csak kedvtelésből csinálja! :D attól még vagyunk mi kis körömproletárok is, akik szimplán csak tapasztalatszerzés illetve megosztás céljából blogolunk: :) nem kell az ilyennel foglalkozni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Körömproletárok. :D Ez nagyon jó, fetrengek... :D

      Törlés
  2. Szerintem ez a Te blogod, arról írj, fotóz amit szeretsz, tetszik vagy ellenkezőleg esetleg nem jön be.
    Akinek meg nem tetszik, ne olvassa, ennyire egyszerű a megoldás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondolom Erzsi és így is teszek! :) Tudod az építő kritikával nincs bajom, de ha valaki a világ legokosabb emberének képzeli magát és bunkó módon kioktat mint egy szaros kölköt, azzal annál inkább! :D Köszi a kommentet és a követést is! :)

      Törlés
  3. Egyre több helyen látom, hogy megszólnak bloggereket.. basszus! nem vagyunk profik! meg van aki a blogolása alatt fejleszti jobbra a körömfestési vagy sminkelési technikáját, mert éppen bizonyítani akar az olvasóinak, és több videót néz..vagy többet gyakorol! Ha meg valakinek nem tetszik..adjon ötletet, ami építő jellegű! Szerintem tökre ez lenne a lényeg, hogy akik blogolnak segítsenek egymáson.. végülis mikor kirakunk egy outfitot vagy sminket akármit.. várjuk a véleményeket, és normális emberi módon is lehet mondani azt, hogy "szerintem ez nem lett jó, de ha mondjuk a szemzugba több világost raktál volna..;)" Remélem érted a megnyilvánulásom!:D Fejbe mindig könnyebb megfogalmazni mint leírni! :D De a lényeg, hogy ne törődj a rosszindulatú emberekkel! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól összefoglaltad, igen ez lenne a lényeg. :) Nekem a stílussal volt a legnagyobb bajom, a kioktató, okoskodó stílustól rosszul vagyok. :) Nos az ő kedvéért nem zárom be a blogom, sőt körmös postok is lesznek még dögivel. :D :P

      Törlés
  4. Félelmetes! És ugyan miért bántja vki ekkora félistennő/istennő szemét egy ilyen földi halandó blogocskája? A sas nem kapdos legyet...
    De mindegy! Az internet a szabadságról szól és tényleg azt teszel fel a blogodba, amit szeretnél és nem sért másokat. Márpedig a körmeid nem sértenek. Akinek nem tetszik, ne járjon ide!

    VálaszTörlés
  5. Az a baj,gyerekek,hogy addig,amíg mejelenik a blog,nagy nagy szakemberek vagytok.Ha pedig valaki,esetleg tényleg szakember, ír valami negativumot,rögtön "privàt "blogirókkà váltok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyerekek? :) Nem vagyunk mi ilyen viszonyban úgy gondolom. :) Szakember? Ki mondta, hogy az vagyok? :) Nem az a baj, ha ír valaki, hanem a stílus. De neked úgy látom komoly szövegértési problémáid vannak. :D

      Törlés
    2. mint privat blogiro es nem szakmber mondom, sok a vesszo! :D egyebkent mas is tukorbe nezhetne aki szakembernek mondja magat, illetve az igazi szakember stilusosan kritizal. ;)

      Törlés
    3. Tudod Linori az emberek nagy többsége elfelejt tükörbe nézni, mielőtt megszólal. :D

      Törlés
  6. Kedves ismeretlen, ő nem is írta magáról soha, hogy szakember, minek bántod? Csak azért, hogy te megmutasd, hogy "profi" vagy? Biztos van olyan dolog, amiben meg ő a profi és nem hiszem, hogy leállna így kioktatni téged...Neked hogy esne, ha így leszólnának? Szerintem rosszul, hagyd békén, akinek nem tetszik a blogja az úgysem olvassa, akinek meg igen, az így is olvassa..Érted már?

    VálaszTörlés
  7. Örömmel látom Pipacs, hogy a hosszú évek alatt szerzett tapasztalatok és a rutin segítségedre vannak a "probléma" kezelésében :).
    Ennyi idő alatt megtanultad te is én is, és olyan sokan közülünk, hogy a mi blogunk a mi otthonunk, ahova azt írunk amit akarunk, olyan kommentet teszünk közzé amit akarunk, sőt akár zárttá is tehetünk egy blogot. Sőt, én már más internetes oldalakon is remekül hasznosítom ezen lehetőségeket. Ha valakinek örömet okoz olvasni az jó, ha meg nem, akkor ne tegye, lépjen tovább.
    Nekem ez is egy örömblog és pont az tetszik benne, hogy nem az a vérprofi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Macskuszom. :) Bizony, hat év, az hat év. :D

      Törlés
  8. Úgy gondolom van aki abban éli ki magát, hogy beszólogat másnak ...Engem is megtalált egy nagyon jó képességű, de már túl léptem rajta....Nagy az Isten állatkertje, csak alacsony a kerítés.....

    VálaszTörlés
  9. Ismeretlen a blogot sem olvassa eszerint, mert itt senki nem állította magáról, hogy nagy szakember, csak annyit, hogy szereti a körömlakkokat, és próbálkozik mindenféle körömdíszítéssel.
    Egy másik ismerősöm főzős blogot ír, de nem olyan szakácskönyv jellegűen, hanem közben elmeséli a balszerencséjét a bevásárlásnál, meg a kutya rombolását, amire hazatoppan, meg hogy a tiramisuhoz szánt kávét kipocsolta a földre. Aztán egyszer megjelent az egyik bejegyzésnél egy névtelen kommentelő, és fikázta a bejegyzést, a receptet, a blogot, a stílust. Nos a válasz egészen egyszerű: az a blog ezektől "xy főz", és nem egy szakácskönyv. Aki csak receptet akar, azt üsse fel. Vagy a receptes oldalakat (mindmegette, nosalty) böngészgesse.
    Ez a blog pedig, többek között, ezektől a bejegyzésektől a "Fitt Pipacs".
    Ha meg nem tetszik neki a körmöd, inkább tanácsot adna, hogy lehetne jobb, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adott tanácsot, de hogy? :D Ahogy írtam is, nem egy szaros kölök vagyok aki kioktatásra vágyik. :D De mindegy is, ez a blog ilyen volt és ilyen is lesz, ott a kis x a jobb felső sarokban és ennyi. :D

      Törlés
  10. Nekem mindig, mindenről van véleményem. Csak nem biztos, hogy megosztom másokkal. Ha nem tudok pozitívat írni, inkább hallgatok.

    Kedves ismeretlen miért hiszem, hogy te vagy az akiről a poszt témája szól, a kedves kommenteddel együtt? Fáj az igazság, hogy nem vagy túl szofisztikált (már ha érted a szó jelentését...)

    Elég régen olvasom már ezt a blogot, sőt időközben ezt a buggyant nőszemélyt is a szívembe zártam, de soha egy büdös szóval nem írt arról, hogy ő találta fel a bölcsek kövét, és oszt tanácsot köröm, haj vagy fütyönfutty témákban. Ha nem tetszik nem kell olvasnod, ilyen egyszerű...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 :) Vannak, akik késztetést éreznek erre, ez van. Ja és még írta is, hogy biztos nem fogom kitenni a kommentet, mert vagyok olyan merész moderálni azokat. :D Jól gondolta. :D Az überparaszt stílus ezen a blogon nem divat, képviselje csak a sajátján. :D

      Törlés
    2. Moderálsz a saját blogodban? Nem szégyelled magad...? :D

      Törlés
  11. Csak az előttem szólókhoz tudok csatlakozni,és remélem olvassa az illető is...nem egy profi körmös oldalon járunk,Pipacs leírja a gondolatait,vagy éppen megosztja a körmeiről a képeket...
    Ha valakinek ez nem tetszik,lehet véleményt nyilvánítani,de NEM így!!!
    ...és ahogy Andi írta...nagy az isten állatkertje...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvassa hát, hogyne olvasná, csak majd ő sem tud szöveget értelmezni. :D Pedig még mindig csak az x-et tudom neki ajánlani a sarokban. :D :D

      Törlés
  12. pipacs én a helyedben nem töröltem volna a kommentet, hanem hagytam volna, had rontsa az imázsát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is sajnálom, de ez van. :) Érdekes azóta ide sem szagolt. :D

      Törlés
  13. De jó, hogy vannak még emberek, akiknek minden rendben van a saját házuk táján, és olyan időmilliomosok, hogy nemcsak olvasni, sőt, még fikázni is tudnak olyan blogokat, amiket kifejezetten szarnak találnak.

    Nem tudom, ki, hogy, de én úgy vagyok vele, hogy, ha van egy kis szabadidőm netezésre, akkor azt kizárólag a kedvenc blogjaim olvasásának, a saját blogom írásának, és csupa-csupa értelmes dolognak szentelem.

    Szomorú, hogy vann, akinek az jelenti a nap fénypontját, ha másnak beszólhat.
    Képzelem, utána mennyire örülhetett magának, hogy: "Jól beszóltam Pipacsnak!"
    Szánalmas!!!

    Hajrá Pipacs! Körmös postokat még, még, még ...! :p

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és naná hogy lesznek körmös postok! :D :D

      Törlés
  14. pipacs, ÉN NAGYON SZERETEM A BLOGOD! :D Mert emberi, mert anyukaként is érdekel a szép, a divat, az igényesség. Mert rózsaszínre is lakkozod a körmeid! Építő jellegű kritika: ez a lényeg! Nem leszólás, lealázás. Nem vagyunk egyformák (még szerencse), mást színeket, formákat, termékeket szeretünk, másképp viselkedik a bőrünk egy-egy készítményre, de ez nem azt jelenti, hogy az nem jó vagy épp az a hű, de tuti! A saját blogján mindenki arról és úgy ír - természetesen a jó erkölcsöt és ízlést észben tartva -, ahogy akar. Ha valami nem áll jól neki, akkor azt szépen is meg lehet fogalmazni. Akkor sem esik annyira jól :D de lehet tanulni a hibákból. Mert a blogírás saját stílusunk, ízlésünk formálása (is). Nekem legalábbis ezt jelenti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Monic! :) Ha normális hangnemben fogalmazta volna meg az észrevételeit természetesen kitettem volna a kommentet, sőt talán elgondolkodtam volna azon, amit írt. :D De így? :D

      Törlés
  15. Így? Hogy? Mert az eredeti hsz nem volt kitéve, hogy mi is megyőződhessünk arról, hogy milyen is az az "így". Volt e egyáltalán hsz? Igen, egy kis hiszti mindig jól jön figyelemfelkeltésnek. Aztán jön a sok "jaj szegény ..."

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt. ÉS ahogy írtam is sajnálom, hogy töröltem. :) Senki nem "jaj szegényezett" tudtommal. :) És még mindig tartom, hogy azt írok, amit akarok, ha úgy gondolom akkor hisztizek. :D :P Ha meg nem tetszik, továbbra is ajánlom a kis x-et. :D

      Törlés
  16. A legjobb dolog a blogolásban, hogy szubjektív dolog. Azt és úgy ír egy blogger, amit és ahogy akar. Nekem szerencsére még nem hagyott senki rosszindulatú megjegyzést (régebbi, személyesebb jellegű blogomon igen), de az biztos, hogy ha megtörténik majd, akkor szó nélkül törlöm. Az én blogomban az legyen, amit én akarok, ami nekem tetszik, és ha ez másoknak is tetszik, az fasza, ha nem, akkor vagy kulturáltan írja meg azt, vagy sehogy. Aki csak beszólogatni akar, csináljon erre egy saját oldalt, ne másnál dobálja a sarat.

    VálaszTörlés
  17. Szerintem vannak olyan emberkék, akik ebben élik ki magukat. :) Hát ne legyen nagyobb örömük az életben! :D

    VálaszTörlés