2012. május 13., vasárnap

Keresem az Igazit!!!

Nem egy társkereső hirdetés kezdőszövege ez :D, hanem most meglepő módon megint a lakkmániámról lesz szó. :P Keresem a tökéletes barackvirág színű lakkot! Amióta a némettanárom körmein megláttam nem hagy nyugodni a gondolat. Rajta géllak volt, így az nem jöhet szóba sajnos, így információkat sem tudtam tőle szerezni. :S

Dm-et, Rossmannt felkutattam, sajnos hiába. Illetve vettem egy essence barack színű lakkot, de az a sárgás barack és nem az igazi sajnos. Voltam a Douglasban is és ott rá is leltem, de bármennyire fanatikus is  vagyok 5 ml lakkért nem vagyok hajlandó 1400 forintot kiadni. :P

A szín, amit keresek:

HelyForrás:

Ennél jóval kevésbé neonosat szeretnék.
Valami ilyesmi:

Itthon elérhető márkát keresek, esetleg netes webshopban is. :) Esetleg tippek? :)



11 megjegyzés:

  1. Hmmm hát nem tudom, mostanában nem nagyon néztem a lakkokat, mert már túl sok van, és sajnos nagyon ritkán lakkozom a köreimet. Gondolom a NYC lakkokat nézted, ha voltál a Rossmannban... (azok tapasztalatom szerint nagyon jó kis lakkok)

    http://tesminked.hu/hu/23-koromlakk
    Esetleg az oldal alján a Rimmelből az a barackos árnyalat?

    VálaszTörlés
  2. Néztem a NYC lakkokat, de nem találtam. :S Ez a Rimmel szép, de ez is inkább sárgás. :( Azért köszi!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Akkor hajrá, szurkolok, hogy megtaláld :)

      Törlés
  3. az astor-nak van hasonló lakkja..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tudom melyikre gondolsz, de az sem az igazi. :D Tudom reménytelen eset vagyok. :D

      Törlés
  4. vagy még ez, én ezt is olyasminek látom, amit szeretnél. egyébként színtévesztő vagyok :DD
    http://2.bp.blogspot.com/-lel2iGIeugE/T1TV1w5lCDI/AAAAAAAAD0Y/IFydot3TJu8/s1600/IMG_9004.JPG

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, lehet mégis neonos?? :D Menthetetlen vagyok. :D

      Törlés
  5. Hátha itt találsz vmit:
    http://shopline.hu/search/categories.action?_v=Korom&id=hu-drogeria_000_017_normal_001

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    http://sparkling-nails.blogspot.com/2012/04/husveti-beszamolo-korom.html
    ez esetleg?!:)

    VálaszTörlés