2012. május 18., péntek

Lakkbemutató 1. : Astor Fruity Scent (085)

Egy Rossmannos leárazáson vettem féláron ezt a lakkot pár hete, az új kollekcióban már nem is láttam ezt a színt, pedig szerintem nagyon szép, igazi nyári pink szín ez is. Mosolygó arc Csak számot találtam rajta, fantázianeve nincs. 
Pozitívum
- nagyon tartós, fedőlakk nélkül 5 napig szinte teljesen sértetlen maradt a körmeimen
- nem pattogva kopik, hanem egyenletesen a körömvégeknél
Negatívum:
- nekem 3 réteg kellett a tökéletes fedéshez  Zavarban levő arc 
- az eredeti ára, közel egy ezres, ami 6 ml lakkért kissé sok.
 
astor

8 megjegyzés:

  1. A jobb alsó hoz lázba... Hümm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is lázba hozna, de nem volt sem az új kollekcióban, sem az akciósok között. :(

      Törlés
  2. Az a jobb alsó nagyon szép baracknak néz ki!
    A körmeiden lévő rózsaszín is igen tetszetős, igazi pink, én egy kicsit feldobtam volna valami aprósággal... :) Az ára tényleg nem a legolcsóbb, viszont ezért 5 napnyi tartósság jár, tehát így már nem is olyan rossz befektetés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szép barackos, hátha máskor lesz. :) Ez egy hirtelen lakkozás volt este kilenckor, már nem volt kedvem semmivel feldobogatni, de igen, a gyűrűs ujjon elférne valami kis díszítés, de most megint lelkes vagyok a körömdíszítés témakörben, majd jön egy érdekes post remélhetőleg már jövő héten! :D :D Na igen, de 450-ért még jobban megérte! :)

      Törlés
  3. Úúúú, nagyon jóóóó ez a szín!!! Amúgy az Astor lakkok tényleg nagyon jók, azóta szeretem őket, amióta egyszer ajánlottál egy fajtát, és le is vadásztam gyorsan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is beváltak, most érdemes figyelgetni a Rossmannokat, volt az a fajta is féláron, amit anno ajánlottam! :) ;)

      Törlés
  4. Nekem a második van! Nagyon szuper élénk színű. :)

    VálaszTörlés
  5. Ő a Delicate Strawberry. :)
    Nekem is van két lakkom ebből a kollekcióból, Rossmannban vettem leárazva, 219 (!) Ft-ért. Az egyik a Lemon Zest (citrom ofkorz) a másik az Orange Fizz (meglepően: narancs). Ezek illatosak is. Illetve fogjuk rá, mert a felkenéskor ugyanolyan büdös, mint a többi, amikor meg megszáradt, akkor nyomi légfrissítő szaga van, de csak két kézmosásig. Eddig csak a citromsárgával kentem be az egész körmöm, a narancssárgát csak díszítésre használtam. Tartós, tartós, de egyébként nem voltam megelégedve vele, mert három réteget fel kellett kenni, és csíkos volt, így is, szóval az essence wanna be your sunshine színe, fedése (2 réteg) is jobb, bár az egy hajszálnyival kevésbé jól bírta a körmömön. A narancs még várat a kipróbálásra. Azért 219-ért megérte, aszondom. Az eredeti árat viszont nem adnám meg érte.

    VálaszTörlés