2012. május 19., szombat

fogyok, de így?

:D
Írtam múltkor, hogy ok akkor súlytartás, azután persze jött a katt, hogy de mégsem és mégis jó lenne még lefaragni stb. Azt hiszem ettől a diétásosditól én képtelen vagyok szabadulni. De ez van, aki hozzám hasonlóan kamaszkora óta küzd az alattomos kilókkal, tudja miről beszélek. :) Na szóval jött a katt, hogy még azért jó lenne leginkább a centiken alakítani, ha a kiló nem is megy lentebb és akkor megvettem a masszázsövemet is. Akkor még nem gondoltam, hogy az áttörést a kilók lefaragásában a szerdai fogorvosnál tett látogatásom hozza majd meg. Sajnos egy hátsó őrlő fogam már menthetetlen volt, így azt kénytelen volt a doki lecsiszolni, és akinek volt már ilyen élménye az tudja, hogy az evés a koronára várás időszakában nem egy leányálom. :S Az hagyján, de mivel a fogkövet is leszedettem,  jobb oldalt meg az ínyem elég érzékeny, ott azért nem tudok rágni,  így maradnak a metszőfogak, amikkel meg úgy eszek mint egy nyúl és kb. annyit is. :D Elég hatékony az eredmény, ugyanis szerda óta lepattant rólam 1,5 kg. Ehhez még hozzáteszem, hogy inni kizárólag szívószállal tudok, mert a meleg és a hideg folyadékra is baromi érzékeny a fogam. A korona két hét múlva lesz kész, ha továbbra is fennáll ez az állapot a számban, azt hiszem a kilókban való fogyással két hét múlva tényleg leállhatok. :D

7 megjegyzés:

  1. Szegény, biztos nagyon rossz lehet :( Kitartást, amíg készül a koronád :)

    VálaszTörlés
  2. http://higgymagadban.blogspot.com/
    ez tenyleg szuper jo modszer a fogyashoz, legalabb kajara sem tudsz gondolni. Egyszer en is voltam ugy hogy lett egy fel dionyi genyzacsko a foghusamra, kb 3 -4 napig hanyingerem volt a kajaktol, enni sem birtam, persze fajt, de...
    Mihelyt a ferjem, mert mar muszaly volt kiszurta az etvagyam szempillantas alatt visszajott, kulonben az en etvagyamat semmi sem viszi el sajnos

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy írtad! Holnap megyek fogorvoshoz, szintén korona lesz, most már tudom, mire készüljek...

    VálaszTörlés
  4. Nekem legelől, felül van koronám, pár hónapja. Kb mint Smeagol a Gyűrűk urából, úgy néztem ki addig az egy hétig, míg elkészült. :D Átérzem az érzékenységét. :/
    Én akkor fogytam, mikor a két felső bölcsességfogam kihúzták... ne olyan jó azért az ilyen.

    VálaszTörlés