2012. május 28., hétfő

lakkbemutató 4.- Crystal Nails Diamond 109.

Van egy nagyon jó kis fodrászkellék bolt Félegyházán, amíg ott laktunk elég sűrűn betértem :P, de azóta is, ha csak tehetem bekukkantok szétnézni. :) Legutóbb is így volt, akkor lett az enyém két Crystal Nails körömlakk, ráadásul akciósan. 790,- volt a lakkok darabja, ezért 15 ml lakkot kapunk, amiben ráadásul kis golyó is van, ami gátolja a besűrűsödést.
Elsőként ezt a narancsos-aranyos árnyalatot mutatom meg, nem igazán tudom behatárolni a színét, az biztos, hogy az üvegben még nagyon tetszett.


Azután mikor elkezdtem felkenni az első réteget a lelkesedésem már alábbhagyott, és  a 3. (!) rétegnél el is tűnt...


Nos igen gyenge eresztés, igyekeztem feldobni egy kis háromszöggel, bár sokat nem segít rajta. :) Semmilyennek definiálnám leginkább, talán fedőlakknak elmegy valami narancsos lakkon, de önmagában nulla, sajnos. :/

Utána még variáltam rajta kicsit:





Használt termékek



Ami pozitívum, hogy a 3 réteg is iszonyatosan gyorsan száradt.  A másik árnyalat egy neon pink lesz, kíváncsi vagyok az majd hogy teljesít. Mindenképpen érdemelnek ezek a lakkok még egy esélyt, mert ár-értékarányban viszont nagyon jók, ha tartósnak is bizonyul, akkor nem adom fel a kísérletezést, max ilyen gyöngyházas, világos árnyalattal többet nem próbálkozom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése