2012. május 25., péntek

Epres-rebarbarás miújság



Imádom a rebarbarát, bár még csak almával és eperrel kombináltam és csak kompót(?) formájában, süteményben nem.  A kedvencem az eper-rebarbara kombináció.

A rebarbarát megmosom, a külső erősebb héját lehúzom, felkockázom. Annyi vízzel felteszem főni, amennyi ellepi. Ízesítem cukorral vagy édesítővel. A rebarbara gyorsan kész van, ha már kezd szétesni hozzáadom a félbevágott epret is. A végén egy csomag főzős vaníliapudingot kikeverek vízzel és ezzel sűrítem a kompótot.

Nem túl fotogén, de annál finomabb! :)



5 megjegyzés:

  1. Megenném:)
    Én is imádom a rebarbarát, az eperről meg ne is beszéljünk, szerintem nincs olyan ember a földön aki ne szeretné :]

    VálaszTörlés
  2. Ez olyan, mint a Chokito. :) Ronda és finom.:)

    VálaszTörlés