2012. május 24., csütörtök

got2b hajfényspray



Monic blogján olvastam erről a termékről és szerintem már másnap meg is vettem, mert mióta rezes vörösre váltottam a hajszínemet, valahogy olyan fénytelennek tűnt sokszor, matt hatása volt és azt nagyon nem szeretem. :/ Én csak száraz hajra használom, a hajformázás legvégén. Anyu az én fő kritikusom haj-ügyben és ő azt mondta, hogy határozottan szép, fényes tőle a hajam.  :) Én nagyon megszerettem ezt a terméket, mert valóban segít a haj fénytelenségén. Ajánlom Nektek is! :) Az ára 1500 Ft körül mozog.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy Neked is bevált :)

    VálaszTörlés
  2. Amikor vöri voltam én ezt használtam.
    http://www.amazon.co.uk/BOTANICS-BRILLIANT-COLOUR-ENHANCING-CONDITIONER/dp/B007ZRSX8M
    Jó festett és természetes vörösre is. Én Arzenálban vettem és tökre olcsó volt, 300 Ft fele volt asszem.

    VálaszTörlés