2012. május 8., kedd

súlytartó projekt

A lentebb látható kép döbbentett rá, hogy már régen a terhesség előtti alakomnál vagyok, ami bár nem nem tökéletes tudom, de nem is az volt a célom, hanem az, hogy jól érezzem magam a bőrömben. És most jól vagyok, bár a súlytartás nem olyan könnyű feladat, úgy érzem menni fog. A mozgásban most nem vagyok példamutató, de a névnapomra kapott pénzmag egy részéből megrendeltem Péntek Enikő 1. Zóna DVD-jét, úgyhogy megvan a kellő motiváció, hogy ezen is változtassak. Azt nem mondom, hogy még 5 kg mínusz nem jönne még jól, de most kell egy kis szünet úgy érzem. :)

1 megjegyzés:

  1. Na ugye! :D
    Nem biztos, hogy az a -5 kg boldogabbá tenne, hidd el. És sajnos bizonyos kor után - bár Te jóval fiatalabb vagy nálam -, már nem is szabad túlzásba esni a fogyással. Ezt nekem pasik mondták a nagy fogyásom után, hogy most már álljak meg :) Pedig nekem is van még kb. 5 kg pluszom...

    VálaszTörlés