2012. május 18., péntek

körömlakk-bemutató



Lakkfüggőségem azok előtt nem titok, akik rendszeresen olvasnak engem. :) A következőt gondoltam ki: mivel nem egy olyan lakkom van, amit megvettem és azóta ki sem próbáltam, így az összes lakkomat egyenként be fogom Nektek mutatni, magamat is inspirálva ezzel a használatukra! :) Jajj meg rengeteg tervem lenne különböző köröm-dekorokra is csak mivel este 8-kor tudok általában a körmeimmel foglalkozni, mostanában kevésbé vagyok lelkes, de azért majd hozok ötleteket is. :)


7 megjegyzés:

  1. az a világoskék de szép :)

    VálaszTörlés
  2. a lilat en is szeretnem, lila manias vagyok, most is az van, en is szeretek kormoket festeni

    VálaszTörlés
  3. az én tervem hétvégére a water marble! :D kíváncsi vagyok a dekoros posztokra! alig várom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg a te márványos körmeidre, állítólag nem egyszerű mutatvány. :D

      Törlés
  4. Jöhet-jöhet minden mennyiségben! :) Egyszer fotózd le az összes lakkodat, kíváncsi vagyok, mekkora kupacot tesznek ki :D

    VálaszTörlés