2012. május 22., kedd

Lakkbemutató 3.- miss sporty Clubbing Colours 12.



A miss sporty lakkokat szeretem. Illetve megszerettem.Ezek a lakkok fedőlakk nélkül bizonyoultak számomra  igazán tartósnak, általában 4 napig bírják, kopni viszont pattogva kopnak.  Az ecsetük széles, nagyon könnyű velül lakkozni,  és eddig minden miss sporty lakkommal az volt a tapasztalatom, hogy két rétegben nagyon szépen fednek. Ára azt hiszem 600 Ft körül van a drogériákban, pontos infóm nincs, ugyanis mostanában ezt a márkát nem vásároltam.
Ezt az árnyalatot különösen szeretem. :) Tudom-tudom megint pink. :D :P




11 megjegyzés:

  1. nálunk olcsóbb ez a márka. engem épp a vastag ecset borít ki. :D szeretem, főleg a clubbing színeket. :)

    VálaszTörlés
  2. Oh, ez nagyon szép szín! (Pedig amúgy nem vagyok oda a rózsaszínért, de ezt simán a körmömre kenném. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Én mostanában, ahogy látjátok is kissé rákattantam a rózsaszín árnyalataira. :D

      Törlés
  3. Imádom a miss sporty lakkokat. Van néhány darab, köztük a matt fedőlakk is. Én a lasting colours lakkokat is szeretem, és: egy rétegben is marha jól fednek. Mind. (Bár világos lakkot még nem próbáltam.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van világos is, azok is nagyon szépen teljesítenek. :)

      Törlés
  4. Pink, de már van egy kis díszítés is :) Fejből nem is tudom megmondani, van-e miss sporty lakkom (ahhoz meg lusta vagyok, hogy kimásszak az ágyból és megnézzem). Szerencsére mostanában teljesen hidegen hagynak az új, megvásárolható körömlakkok, de ha ez a "betegség" elmúlik, csak szétnézek egy drogériában :D

    VálaszTörlés
  5. Én imádom a Miss Sporty lakkokat, csak jó tapasztalataim vannak. A Müllerben mindig olcsóbbak mint a Rossmannban, lgeutóbb 395 Ft-ért láttam őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sok miss sporty lakkom van, de majd szétnézek még, hátha találok valami olyan színt, ami még nincs meg nekem. :D Egy bajom van vele, hogy kicsit sűrűsödésre hajlamos.

      Törlés