2012. június 1., péntek

lakkbemutató 6. : 2 in 1

Egy márka : 2 szín. :) A Lovely Wonder Nails trendkiadásából mutatok meg 2 színt, a mentát és a türkizt. Ez a két szín nagyon hiányzott a repertoáromból, de valahogy nem éreztem a magaménak egyiket sem a körmeimen, viszont van egy-két új felsőm, amik pont türkiz színben pompáznak, így gondoltam miért ne próbálnám meg? És nem bántam meg, nagyon tetszik mind a két szín, pláne így kombinálva. :) A lakkok minősége nagyon jó: könnyen kezelhető ecset, jó állag, 2 rétegben nagyon jól fednek, a képen a manikűr már 4 napos fedőlakk nélkül (!), egyszóval szuper!! Fantázianév nincs, csak számokkal látták el a lakkokat. 7 ml lakkot kb 500 forintért kapunk meg, tény, hogy nem a legolcsóbb és elég noname márka, de ha ezért ilyen minőség jár, még azt mondom belefér. :) Kapható: a Rossmann üzletekben

Nr 6, Nr 3

a hüvelyk- és a mutatóujjamon látszik egy kis lepattogás

12 megjegyzés:

  1. Tök jó kombináltad őket, jól néznek ki így együtt! Celluxszal húztál ilyen szép egyenes vonalat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nem, hanem egyenes francia manikűrhöz való sablonnal, a celluxot kivágni olyan macerás. :D Majd lesz róla post külön. Erre gondolok:
      http://www.moonbasanails.hu/webaruhaz/kiegeszitok/Francia_manikur_sablon_120_db_os_Egyenes_Feher.html

      Törlés
  2. Szép lett!
    Én is néztem ezeket a lakkokat, de már vannak hasonló színeim, pedig úúúúgy kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, talán annyiban különbözhet a hasonló színektől, hogy ennek van egy kicsi aranyos beütése! :)) ;)

      Törlés
  3. Nagyon jó ez a kombó, nagyon tetszik, és örülök, hogy megvettem a Nr 3-as, türkiz lakkot. Külön öröm, hogy te sem vagy színvak menta és kék szín ügyében. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D Miért, van aki szerint a menta kék? :D Kíváncsian várom a postodat a lakkról! :)

      Törlés
    2. Van! Túl sokan is... :D

      Törlés
  4. Menta szépség! Szuper jó lett, nekem is csinálhatsz ilyet :)

    VálaszTörlés