2012. február 16., csütörtök

Zabkoch

Imádom a rizskochot, de ugye az diéta szempontjából nem a legelőnyösebb étel. :) Tegnap megcsináltam egy diétásabb verziót. Szerintem és Marci szerint is finom lett, A. szerint jó lenne, ha nem lenne zab íze! :D :P


4 bögre (2dl-es bögrét használtam) tejet, elkevertem 2 bögre zabpehellyel és mikróban zabkását főztem belőle. Mikor kész lett, átöntöttem egy nagy tálba, beízesítettem: 3 ek. porédesítővel, fél zacskó vaníliás pudinggal (főzős), és egy marék mazsolával. Ha kihűlt belekeverünk 3 tojás sárgáját, a fehérjét pedig habbá verjük és azt is óvatosan a keverékhez adjuk. Egy tepsit kivajazunk, kilisztezünk v. szilikonos sütőpapírral kibéleljük. Beleöntjük a keveréket és előmelegített sütőben kb. 30 alatt szép pirosra sül. 
Mi diabetikus baracklekvárral ettük! :)

5 megjegyzés: