2012. február 27., hétfő

Banános-csokis muffin

Amikor megláttam ezt  a receptet, azonnal elindult a vezérhangya bennem, hogy én ezt a muffint akarom és MOST akarom. :P Halogattam, de aztán ma mégis úgy döntöttem, hogy megcsinálom. Kicsit variáltam rajta , egy-két hozzávalót lecseréltem egészséges verzióra. De mindez az élvezeti értékén mit sem változtatott. :P
Gyors, finom nasi! :)



10 dkg olvasztott vajat kikevertem két tojással, 4 ek. porédesítővel és 1 ek. diabetikus baracklekvárral. Hozzáadtam 5 dkg apróra vágott étcsokit és 1 banánt, szintén apróra kokckázva. Elkevertem és még ment hozzá 15 dkg teljes kiőrlésű búzaliszt és fél csomag sütőpor. Szilikonformába adagoltam, 9 db muffin lett belőle.
Előmelegített sütőben tűpróbáig sütöttem. :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon guszti, most letolnám szívesen! :)

    VálaszTörlés
  2. Megcsináltam, csak vaj helyett olajat használtam és málna került rá. A lekvárt viszont kifelejtettem, öreg hiba volt. Majd legközelebb ;-)

    VálaszTörlés
  3. Ezt csütörtökön megsütöm - akkor jön haza a lányom a koleszból, biztos örülni fog neki :)Diétás lekvár helyett a saját főzésű házi sárgabarack-dzsemet fogom beletenni, édesítő helyett pedig mézet. A többi hozzávaló marad. Örülök, hogy Te is a teljes kiőrlésű lisztek híve vagy :)Próbáltad már a fehér tönkölylisztet (teljes kiőrlésű természetesen)? Drágább, mint a búzaliszt, de még egészségesebb és alacsonyabb kalóriatartalmú.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tönkölyt még nem, de ami késik nem múlik. :) Örök próbálgató vagyok, ami az egészségesebb összetevőket illeti. :)) Kíváncsi vagyok, hogy ízlik majd Nektek a muffin, nekem annyira bejött a tészta, hogy kineveztem alaptésztává. :D

      Törlés