2012. február 17., péntek

Díjat kaptam! :)

Zitustól tegnap kaptam egy nagyon kedves díjat, ezúton is köszönöm neki! :) 


Szabályok:

1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.
5. Értesítsd a díjazottakat.

1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
Ha a körömlakk sminkterméknek számít, akkor egyértelműen az áll az első helyen. :D De egyébként, ami nélkül nem lépek utcára, szemcerka, szempillaspirál, és pirosító.


2. Mi volt 2011 trendje (öltözködésben)?
Tunika legginssel. Ez szerintem erre az évre is megmarad. :P


3. Mi a kedvenc desszerted?
Szinte minden. Nem tudok kiemelni semmit, ebben sajnos olyan vagyok, mint Gombóc Artúr a csokival. :P


4. Mi a kedvenc színed?
Fekete, zöld.


5. Mi a keresztneved?
Timi

6. Mi volt az utolsó dal, amit meghallgattál?
Quimbi: Most múlik pontosan...


7. Kutyák vagy macskák?
Macskák!!! 


Amit talán még nem említettem soha magamról, hogy kutyafóbiában szenvedek gyerekkorom óta. :S

Akiknek a díjat továbbdobom:




Ági, a Csak azért is...blog írója,









6 megjegyzés: