2012. február 23., csütörtök

az arc változása

A hízással nemcsak a testünk deformálódik, hanem az arcunk, a vonásaink is. Eltűnnek a karakteres vonalak, tokát növesztünk, eltorzulunk. :S És megöregszünk. Mert a kövérség öregít, ha tetszik, ha nem. Persze a túlzott soványság is, amikor már szinte csont-bőr valaki, akkor a ráncok is megjelennek az arcon.

 Én most ezzel a képpel szeretném szemléltetni azt, hogy mit jelent akár csak 7 kilós fogyás is az arcunk szempontjából:




Szerintem jól érzékelhető a különbség. :)

6 megjegyzés:

  1. A mosolyodon pláne! Ugyanannyira húzod el a szád széleit, az elsőn mégis olyan, mintha a csücskök lefittyednének. A 2. 100% őszinte mosoly. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, akkor még finoman szólva sem voltam toppon. :)(Marci fél éves volt. )

      Törlés
  2. Sokat számít, az biztos. Nagyon is érzékelhető a különbség!
    De amúgy mind a két képen nagyon szép vagy!

    VálaszTörlés
  3. Sokat számít , tény és való:) De nekem minden a két képen nagyon tetszel :) Hiába a kisugárzás , az csak kisugárzás:))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Csandi! Nekem a 2010-es kép a botrány kategória. :D

      Törlés