2012. február 20., hétfő

természetes szépségápolás

Már jó ideje körvonalazódik bennem, hogy az összes szépségápolási termékemet le kellene cserélni kizárólag természetes alapanyagokat tartalmazó termékekre. Persze ez nem egyszerű és szerintem minden termék esetében nem is kivitelezhető. Pl.: körömlakk, hajhab...  És nem is fogom csak ezért most az összes megkezdett és nem megkezdett krémet kidobni. Úgyhogy majd szép apránként kezdek ennek neki. Azt hiszem az első ilyen termék a samponom lesz, hisz azt fogyasztom el a leggyorsabban. :)
Ti használtok ilyen termékeket? Ha igen, szívesen veszem a tippeket! :)



19 megjegyzés:

  1. Én is igyekszem természetes kozmetikumokat vásárolni, de bevallom, sokszor a pénztárcám is útját állja ennek a törekvésemnek. (No, meg nyilván van is, ahol nem kísérleteznék. Pl. hajfesték. Szép dolog a henna, de vagy bejön, vagy nem. A haj fontos, nem pont ott kockáztatnék...)
    De pl ezeket a termékeket kedvelem:
    http://www.yves-rocher.com/hu

    VálaszTörlés
  2. Évek óta...sőt fertőző is vagyok. Már Apjuk is kecsketejes szappannal mos hajat. A munkatársaim is kezdik kipróbálni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az meg milyen??:) Mindjárt rá is keresek!! :)

      Törlés
  3. Az Alverde szilikonmentes sampon-balzsam (sárgabarackos)duót próbáltam, és nekem egyáltalán nem jött be. Már a harmadik napon koszosnak éreztem a hajam, nem volt semmi tartása. Pedig kitartó voltam, 5 alkalommal használtam, hátha... de nem. Visszatértem a jól bevált Satinique mélytisztító samponomhoz (ebben sincs szilikon, mint kiderült), ezt kombinálom az intenzív regeneráló hajpakolással - ez valami csodás a hajamnak! Tervezem, hogy írok róluk bővebben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig pont az Alverdére gondoltam első körben, de akkor lehet kihagyom. Várom a postod! :)

      Törlés
  4. én Faith in nature sampont és balzsamot használok. abból is a csokis változatot :) nagyon puha lesz tőle a hajam, bár a kifésülés nekem nehézkes, ilyenkor utálom a derékig érő hajam :D
    árban sem vésze..
    http://www.naturkozmetika.com/termekeink

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet! :) Meg fogom nézni a honlapot! :)

      Törlés
  5. Szerintem nagyon jók (főleg arcápolás terén) a Himalaya termékek (sárgabarackos arcradír) és a Mannap coco szappanja :).
    Egyenlőre ennyi, ami természetes az én táramban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Himalayáról is jókat hallottam, és úgy rémlik az van a dm-ben is!

      Törlés
    2. Igen, dm, douglas, müller... :)

      Törlés
  6. Ja, és hát az abszolút győztes nálam arcápolás terén az Annemarie Borlind természetes kozmetikumok (rózsás arctonik, szemkörnyékápoló,...). Fincsi! :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon kényes a böröm és fontosnak tartom azt is, hogy a kozmetikumaim is vegánok legyenek- az Yves Rocher termékek tényleg jók, de Mo.-n még nem annyira elterjedtek; viszont a Müllerben kapható Terra Naturi márka (http://www.kontrollierte-naturkosmetik.de/naturkosmetik_hersteller/terra_naturi.htm) is bevált, most tölük van arckrémem! Karácsony után megleptem magam egy nagyon exkluzív ajándékcsomaggal a Lavera-tól: a legjobbak, csak sajna elég borsos az áruk. VISZONT! Még mindig az elsö flakonok felénél tartok, ugyanis rendkívül kevés elég belölük; a bört nem szárítják, tehát a testápolót el is felejthetem- egyedül a pocit olajozom levendulás Weledával.
    Arclemosónak pedig a legjobb a Juditsz. által is javasolt teafaolajos lemosó. Egyébként rengeteg dolgot lehet házilag kutyulni, az antalvali.com-on rengeteg ötlet van fent!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bogi! Köszi a tippeket, sajnos müller itt nincs a környéken. :( A házilag kutyulás sem áll távol tőlem! :)

      Törlés
  8. Szia! :) Ki vagy? :D Köszi, ennek is utánanézek! :):)

    VálaszTörlés
  9. Csak egy távoli ismerős. :)

    VálaszTörlés
  10. :P Névtelen, távoli ismerős. Szuper. :P

    VálaszTörlés
  11. Szia! Arcapolokkal konnyu dolgod lesz. Legtobbjuk nagyon jo, es teljesen megvaltoztatjak jo iranyba a borod allagat. A sampon mar nehezebb dio. Rengeteg natursampon kiprobalasan vagyok tul, mig vegre megtalaltam a nekem megfelelot. Azert nem ajanlanek semmit, mert ez nagyon egyedi, hogy neked mi fog bevallni. Sok sikert hozza! Orulok, hogy tobb ember szive huz a termeszethez manapsag:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Poppy! Láttam nálad az argánolajat, azzal is szemezek! :) Gondolom én is kipróbálok párat, mire megtalálom az igazit. :)

      Törlés