2012. február 12., vasárnap

Kisfiam születésnapi tortája :)






Végül egy sima klasszikus csokitortát sütöttem. A piskóta 5 tojásos sima piskóta volt, a recept itt megtalálható, annyi különbséggel, hogy 1 ek. liszt helyett, 1 ek. kakaót raktam bele. A krém is pofonegyszerű.  1 csomag étcsokis pudingport megfőztem 2,5 dl tejjel és 5 ek. cukorral. Hagytam kihűlni, kikevertem 12,5 dkg vajjal. A tortát kettévágtam és ezzel a krémmel töltöttem, valamint kívülről is teljesen bevontam. A Lildben kapható étcsokis tortadísszel és dekorgyöngyökkel díszítettem. Egyszerű és finom. És, ami a legfontosabb, szívem legnagyobb szeretetével készítettem Életem Pasijának! :) <3

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa és vidám lett! Biztosan finom is! No és nem elhanyagolható, h tudod miből van!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Béb ! :) Marcinak is tetszett, bár neki azt hiszem mindegy lett volna mit pakolok rá, a lényeg a gyertya volt, na meg az íze! :D Fincsi lett, sajnos Anyukája is megdézsmálta. :D

      Törlés
  2. Ügyes vagy! Nagyon szép lett a torta, gondolom fincsi is lehetett, csorgatom a nyálam... :)
    Nagyon boldog születésnapot kívánok Marcinak!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Köszi Ági! :) És igen, nagyon finom lett! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! És milyen fini lehetett.... :)

    VálaszTörlés
  5. Dekorgyöngy? Azt hittem, franciadrazsé :)
    Tuti! :)

    VálaszTörlés