2012. február 18., szombat

újabb körmös kütyük :D

Sokat agyaltam rajta, hogy vegyek-e magamnak essence körömnyomda-szettet, de végül Rainee meggyőzött, hogy elég ügyes vagyok hozzá, próbáljam ki. :) Ma volt a napja , hogy a magamévá is tettem egyet.

essence körömnyomda-szett

Sok beauty-blogon vannak már hozzá segítő bejegyzések, majd azok segítségével remélem sikerül klassz manikűröket összehozni. Vettem még hozzá két lakkot is, amiket kifejezetten a körömnyomdázáshoz ajánlanak. 




Amit még vettem, az egy S-he műkörömhatású lakk, mert mostanában a körmöm lemezesen szakadozik be, hátha ez segítene kicsit megerősíteni. Ma ki is próbáltam, szerintem szuper, de majd lesz róla külön post is. :)





9 megjegyzés:

  1. Kb. fél órája jutottál eszembe, amikor nézegettem a Rossmann katalógust és abban ez a kütyü jött velem szembe. Gondoltam is, hogy neked már tuti van vagy lesz ilyen! :)

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok, Neked hogy fog működni. Én a múlt héten bénáztam egy sort, mire sikerült egy nyiszlett szívecskét rányomdáznom két körmömre.:) Várom a részletes leírást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is kíváncsi vagyok. :) Olvastam már róla jót is rosszat is, kiderül. Szerencsére nem olyan nagy beruházás. ;)

      Törlés
  3. Persze, könnyű rám fogni! :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TE is rám szoktad. :P :D

      Törlés
    2. Szia,
      nekem is ilyen lemezesen törik a körmöm, azért is lett pár éve műkörmöm, de mostanában mindig beütöttem, bármit is csináltam - hiába a stresszes életmód visszaüt - úgyhogy fájó szívvel megváltam a műkörmöktől, most én bénázok a lakkozgatással, de újra kezd előjönni ez a lemezes körömtöredezés. Jó lenne találni ellene valamit és biztos nem vitaminhiány, mert nálam többféle vitamint aligha próbálhatott ki bárki, volt, hogy marokszám szedtem mindenféle cuccot és mégse lett jobb... Kiváncsi vagyok, milyen az a műköröm hatású lakk, várom a képeket :)) Üdv: Chili

      Törlés
    3. Holnap lesz a napja, hogy kipróbálom francia manikűr alapnak teszem majd fel, és utána írok róla. :)

      Törlés