2012. február 22., szerda

french nails

A tegnapi sokkoló körmök után hoztam egy szolidabb manikűrt. :) Első francia manikűröm, szabadkézzel. Ahhoz képest szerintem nem is lett rossz. :)

Amiket használtam:

S-he műköröm hatású lakk volt az alap
*
Lora díszítőlakk
*
ezüst essence díszítőlakk
*
Astor fedőlakk

Ami a S-he lakkot illeti: nyilván arról még nem tudok beszálmolni, hogy milyen hatással van a körmeimre és hogy hány napig bírja, viszont arról igen, hogy valóban más mint egy sima lakk. Sűrűbb, és tényleg egy zselé szerű bevonatot képez a körmön. Én három rétegben kentem fel, de nagyon gyorsan száradt és nagyon szép fedést adott a körmeimnek. Eddig pozitívak a tapasztalataim. 


4 megjegyzés:

  1. Szabad kézzel nekem ez sosem sikerül, irigyellek nagyon :) Nekem is rajzolhatnál ilyen szép mosolyvonalakat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)Én sem gondoltam, hogy menni fog. :) Viszont vékony ecsettel barom egyszerű! :)Rajzolok, merre laksz??? :)

      Törlés
  2. hú... ez tök szép lett és azt hiszem, én is szerzek be ilyen műköröm hatású lakkot most ezt látva :) egyébként nekem is a szögletesebb francia körmök tetszenek legjobban :) az mindig szép, ápolt, diszkrét és nőies :)))) nagyon csini lettél, ami az arcodat illeti, pedig valósággal megfiatalodtál így 2 évvel idősebben ;))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sztem is nagyon szép, de majd írok még a lakkról külön postot, mert újabb felfedezéseket tettem vele kapcsolatban. :D Én nagyon ajánlom megvételre. :) Nekem is mindig ilyen volt a körmöm, amikor műkörmöm volt, és imádtam. :)
      Ami a képet illeti, köszi, valahogy én is így látom. :D

      Törlés