2012. március 2., péntek

Játék! Játék! Játék! :)

Ahogy ígértem itt a nyereményjáték!
 Köszönöm, a most már 106 olvasónak, hogy itt vagytok, olvastok. :)
Több olyan visszajelzést kaptam már, hogy inspirálóak az írásaim, és ez nagyon jó dolog, további lendületet ad a folytatáshoz. :)

A játékomnak csupán két feltétele van: 


1. Légy rendszeres követője a blogomnak.
2. Hagyj ennél a bejegyzésnél egy kommentet arról, hogy mit szeretsz a blogomban, vagy esetleg mit nem?    Illetve milyen témában olvasnál többet? :)

A játék március 20-ig tart. Sorsolni a kisfiam fog, ahogy legutóbb is. :)

És a nyeremények:
2 Moyra körömlakk (a jobb szélsőben nagyon szép kis csillámok vannak) és egy Moyra körömerősítő

háromszög alakú díszítőkövecskék

körömmatrica 

Köszönöm, hogy velem játszotok! :)

30 megjegyzés:

  1. :) Természetesen mit is szerethetnék, és nem a blogodban? A körömlakkokat. Hiszen TE!!! tehetsz mindenről! :PPPP

    VálaszTörlés
  2. Már egy ideje olvasom a blogodat és nagyon tetszik! Nagyon szép képeket használsz és jó ötleteid vannak. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Szia Pipacs! :)

    Én korábban már kommenteltem egy bejegyzésedet, ott is láthattad, "megmondom a frankót". :)
    Úgyhogy most is ezt teszem:

    A receptjeidnél imádom, hogy nem csak a diétás ételek szerepelnek, hanem minden, ami eszedbe jutott vagy éppen megkívántál. Tök jó, hogy fotózod is őket, mert volt, amit a látvány alapján kívántam meg. :)
    Nagy kedvencem lett Marci zebrás-cukorkás szülinapi csoki tortája! :) Azt magamnak is elfogadtam volna! :p

    De nem csak a receptekben, a körmök iránti szeretetedben is megmutatkozik a kreatív oldalad. Szuper tippeket kaptam azáltal, hogy olvaslak. Ahogy azt már írtam korábban is, a körömnyomda szettbe én is beruházok az ötleted nyomán.
    (Aztán remélem, nem bénázok majd vele!) :)
    Eddig egész visszafogott voltam köröm-ügyileg, de a hatásodra előtört belőlem a vállakozó szellem a színek és minták iránt.
    Na jó, a kacsa stílusú műkörmöktől a falra másztam, viszont jónak tartom, hogy nem csak a hagyományos francia manikűrről vagy a natúr színekről szól minden. Igenis kell, hogy lássuk, mi jön divatba, mégha az elég extrém is és talán sosem próbálnánk ki.

    Nem tudom, folytatnád-e a heti étrended írását?! Azzal eléggé elmaradtál.
    De bírtam, hogy nagyon összeszedett volt a táblázatod. Piros pont az átláthatóságáért. :)

    Összefoglalva: szeretem a blogodat, mert annyira IGAZI. Magadat adod benne, nem vetítesz egy rózsaszín szirupos életet. Tudom, hogy ha egyszer találkoznánk, akkor is ilyen lennél, mint amilyennek itt megismerhetünk.

    Tetszik, hogy talán nem is láttam olyan kommentet, amire ne válaszoltál volna, tehát odafigyelsz ránk, olvasóidra is! :)

    Őszintén: ne változtass semmin. Csak így tovább!!!

    Puszi!


    u.i.: Marcit csokival le lehet kenyerezni a sorsolásnál??? :p

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bamboocha! Nagyon köszönöm a hosszú és őszinte kommented! :) Nagyon jól esnek a soraid...
      Főleg ez: "Magadat adod benne, nem vetítesz egy rózsaszín szirupos életet." Ez így van, és nagyon örülök, hogy átjött ez a blogomon keresztül.
      Ami az étrendet illeti, ahogy beköltöztünk és nyugi lesz, újra vezetni fogom! :)

      ui.: őt még zabkásával is. :D :D

      Törlés
  4. Itt a tavasz és én ilyenkor kapok kedvet az újításokhoz, pl. a körömlakkozáshoz. Télen valahogy elfeledkezem róla. :)Így aztán szeretnék mindenképpen játszani! A blogodban azt szeretem, hogy őszinte és hasznos. Nem mellékesen pedig le a kalappal a kitartásod előtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóra! :) Köszi, a kitartás az most épp nem erősségem, de ha beáll végre a normális kerékvágásba az élet, akkor újra menni fog a mozgás és a diéta is. :)

      Törlés
  5. A recepteket, a szépséges képeket, meg a kreatívkodásokat szeretem. Mindig elolvaslak, szeretem, ahogy írsz, meg, hogy ilyen kis interaktív vagy. Jó olvasni a családos story-kat és a diétás témákat is, bár mostanában abból kevesebb volt összességében, de hát ez nem feltétlen baj. Szóval csaj így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata! :) Igen, a diéta most kicsit háttérben van, de ahogy írtam is már fentebb, csak költözzünk be és biztosan jönnek az ilyen témájú postok is! Köszi Neked is a dicséretet! :)

      Törlés
  6. Tetszik a vidámságod, illetve hogy annnyira szép körmöket tudsz produkálni, örülnék ha nekem is így menne..:) Ezen kívül a receptjeidet is szeretem nagyon, elkészítettem már 1-2t :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zita! :) Azért remélem az új lakkodat kipróbálod. ;) Egyébként akkor hasonló okokból szeretjük egymást blogját... :D

      Törlés
  7. Én Marciról írt blogodtól kukkantottam át ide, és itt is maradtam :). Nagyon tetszik, ahogy a mindennapokról írsz, a divatról, kedvencekről, kajáról... :)
    Egyenlőre még nem diétázom (remélem még egy darabig nem is kell... :)), de minden írásod elolvasom (ahogy a fentebb említett Marci blogod minden posztját is elolvastam :)).
    Cukik a körmök! Talán 1x (kb még fél év) és kipróbálom ...
    Nagyon örülök, hogy játszhatok veled!
    sok puszi :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cicurka, én meg a Varázskuckós blogodról (amit szintén nagyon szeretek) csöppentem a Babásba, és ugyanúgy jártam mint Te, ottragadtam. :D Örülök, hogy itt vagy, és hogy tetszenek az irományaim.. :) puszi! :)

      Törlés
  8. Nem olyan régóta követem a blogodat és még nem is tudtam visszaolvasni az összes postodat, de az újakat mindig rögtön elolvasom. :) Tetszik a sokoldalúságod, hogy nem csak sminkről és szépségápolásról írsz, hanem az életedből is kapunk egy szeletkét. Ami pedig abszolút az egyik kedvenc blogommá tesz: anyukaként is fontos számodra az ápoltság!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Monic! Ez eredetileg fogyókúrás blognak indult, aztán ez lett belőle egy hirtelen ötlettől vezérelve. :) Örülök, hogy tetszik, igyekszem mindig valami újdonságot hozni. :)

      Törlés
  9. Elég régóta olvasója vagyok a blogodnak, nagyon szeretem!!
    Ami abszolút megfogott, hogy független a kilóktól, teljes mértékben nő maradtál, ízig-vérig! Ilyen értelemben erőt ad az időnként nehéz időszakokban is! Köszi Pipacs!

    VálaszTörlés
  10. :-)
    Nehéz valami olyat írni, amit még nem tettek meg elöttem.. :-D
    Szóval miért szeretem a Fitt Pipacsot?
    * Mert egyedi.
    * Mert minden, amiröl írsz, az személyes tapasztalaton alapul.
    * Mert kreatív.
    * Mert hagyod magad inspirálni más oldalak által ( mind a fözés, mind a körmözés tekintetében), de a végeredmény mégis 100%-ig "Pipacsos".
    * Mert nem tetszelegsz az "Èn vagyok a tökéletes és senki más!" szerepkörben. ( Tudod, hogy vannak hibáid, nem takargatod öket, de nem is magyarázkodsz hosszú posztokon keresztül ha épp lecsúszott egy szalagos fánk. Jól esett, megetted, majd letornázod. Pont.)

    * Mert ÍZIG-VÉRIG TE VAGY! Pipacs pure, ha úgy tetszik. <3 (...és Nekem így tetszik!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig sikerült olyat írnod, amit még előtted nem! :) Köszönöm! :) <3

      Törlés
  11. Szia! Szórakoztatnak az írásaid. Fogyókúrázóként is érdekes. Műkörmösként is tetszik hogy így foglalkozol a körmöddel... anno én is így kezdtem! :) Jól esik más kicsi életébe is bepillantani akinek ott vannak a mindennapok, a gyermek a háztartás... és nő szeretne maradni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bogesz! :) Örülök, ha tetszenek az írásaim. :)

      Törlés
  12. Miattad lett újra 'körmöm' és már színezem is! :) Szerencsét próbálok, hátha ismét összejön... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit! De jó! :) Megint Marci húz, szóval még bármi történhet! :D ;)

      Törlés
  13. Mit szeretek a blogodban? Hát Téged, Pipacskám!! :-)) Mert ez mind Te vagy,a sütős-főzős, egészségre odafigyelős, Marcit imádó, csini csaj, csupa ötlettel, csupa vidámsággal. Egy igazi XXI.századi univerzális nőci!!! :-) És van egy saját körömgurum ;-)

    VálaszTörlés
  14. Annyi mindent leírtak az előttem "szólok" nekem nem sok maradt,de öröm feljönni ide,mindig valami új dolog van,legyen az ételrecept vagy körömlakk,smink stb!:)
    Csak így tovább!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már épp rád akartam írni! :)))) Köszi Zitusom! :) <3

      Törlés
  15. Napok ota probalok iri, de valamiert nem megy. :s Most hatha! Remelem, Marci nem ejfelkor fog sorsolni, hanem csak egy ataludt, bekes ejszaka utan! ;).
    En azert szeretem a blogod, mert sjat tapasztalatokon alapul, szines es szamos dologhoz kedvet kapok tole en is, :) Szoval jooooooooo! :)

    VálaszTörlés