2012. április 16., hétfő

DM zsákbamacska

Akinek van törzsvásárlói kártyája a DM-ben és van rajta 100 pont, akkor egy nagyon jópofa és nagyon-nagyon tartalmas csomagot kap most cserébe a pontjaiért. Én is beváltottam egy hete, és szerintem szuper kis csomagot sikerült kifognom. :)


Essence multi dimension XXXL shine körömlakk 
Miss Sporty szájfény
Essence stay on szempillaspirál
Parfüm minta (és egy 25%-os kupon)
Mini Signal  fogkrém
Balea nature nappali krém minta (erre nagyon kíváncsi vagyok!)
Zöld swarovski köves fülbevaló
25%-os kuponfüzet 

Ti beváltottátok már a pontjaitokat? :)

17 megjegyzés:

  1. Neeeeeeeee, rohanok, nekem is kell :D

    VálaszTörlés
  2. Ez szuper! Ilyet én is akarok! 100 pontot megéri beáldozni rá. :)

    VálaszTörlés
  3. Már maga a tasak is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Jó, hogy mondod!!! Majdnem elfelejtettem! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  5. Azta, de jó macskás szatyor.... !!!

    VálaszTörlés
  6. Ma reggel már mozgósítottam is Férjecskét, hogy a DM-ben kezdjen. :p
    Megvan nekem is a zsákbamacskás szütyőm!
    Köszi Pipacs, hogy felhívtad rá a figyelmet!!! Tündér vagy! :)

    u.i.: Aki szeretne, az siessen, mert minden üzletbe csak meghatározott db-ot küldenek és már kevés van. Ahonnan a Férjem hozta egy elég kicsi DM, és ott is csak 4 db volt már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! :) Nekem már csak kettő közül lehetett választani! :O

      Törlés
  7. Már a táskáért megéri az a 100 pont! :D Én is beszeretem egy csomagocskát, pedig nem terveztem, és nem bántam meg! A szempillaspirál pl. kifejezetten tetszik, azóta ezt használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a spirál annyira nem jön be. :S A lovely jobb. :D

      Törlés
  8. yep.
    Essence multi dimension XXXL shine körömlakk, pipa. Szupör csillámos lila (purple diamond)
    Miss Sporty szájfény, pipa, de másféle, ladies night, ecsetes, gyémántporos.
    Essence stay on szempillaspirál, pipa.
    Parfüm minta és egy 25%-os kupon, pipa, teljesen ugyanez.
    Mini Signal fogkrém, pipa.
    Balea nature nappali krém minta, pipa, ámde icipici változatban.
    25%-os kuponfüzet, pipa.
    Ezenkívül kaptam egy "-15% a vásárlása végösszegéből kupont", egy Tropical szoláriumkrém mintát és egy miss sporty körömlakkot (sajnos pont ugyanilyenem már van).
    Nem rossz, nem rossz, bár lehetne picit változatosabb a tartalom.
    A dobozt meg imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a tartalom is ok volt! :)

      Törlés
    2. Úgysem volt még 100 pontom egy másik csomagra. :D

      Törlés
  9. Miután láttam nálad én is ráugrasztottam Anyát, hogy hozzon ha jön haza melóból :D Hozott egyből kettőt, bár majdnem ugyanaz volt mindegyikben. Egyébként az enyémben teljesen ugyanazok, amiket ancsi írt. Anyáéban annyi változás volt, hogy nála volt fülbevaló is, de nem kapott szolikrémet :D Viszont tökjó, hogy írtál erről...enélkül tuti nemtudtam volna :))

    VálaszTörlés