2013. február 18., hétfő

új kütyük

Beruháztam két új kütyüre, amik ugyan nem voltak nélkülözhetetlenek - legalábbis a telefon okossága nem- de igen hasznosak. :)

Vettem egy e-book olvasót:

Ez egy olasz márka, eddig bevált és lényegesen olcsóbb mint a Kindle. Papíralapú a kijelzője, ami tényleg szuper, teljesen olyan érzés, mintha igazi könyvet olvasnék. Na jó a papírillatot és a lapozást felejtsük el. :) Az ára pedig, a mai könyvárak mellett pikk-pakk megtérül.

Múlt héttől pedig egy okostelefon tulaja is vagyok. Vennem kellett telefont, és ha már vettem, akkor okosat vettem. Samsung Galaxy Ace-t szerettem volna, de nem volt az üzletben és még Kecskeméten sem, helyette ajánlotta a srác a ZTE Blade III-at. Kizárólag azért mertem megvenni, mert egy jó barátom 2 éve használja, az I-et és semmi baja nem volt vele. Eddig nekem sem, kifejezetten szeretem a kicsikét. :)




23 megjegyzés:

  1. Az E-book olvasóra nagyon kíváncsi lennék!
    Lenne kedved írni róla részletesebben?
    Honnan, mennyiért, hogy vagy vele megelégedve (huzamosabb használat után)?

    VálaszTörlés
  2. Persze, írok szívesen! :)

    http://www.edigital.hu/Szorakoztatas/e-Book_olvaso_kiegeszito-c2358.html

    Kb. egy hónapja vettem, eddig tökéletesen szuperált. Egy-két formátummal nem bír, de két perc átkonvertálni egy programmal a doksikat. Nagyon szeretem, hogy a kijelzője nem világít még inkább azt az érzést kelti, mintha könyvet olvasnék. Könyveken kívül zenét, képet lehet rajta megjeleníteni ill. hallgatni. Hm, hirtelen ez jutott eszembe.. :) Ja és , hogy vettem hozzá egy tokot is, szerintem az nélkülözhetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót!
      Bár azt gondoltam, hogy az okostelefonom is jó lesz olvasásra, de most úgy érzem, könnyebb lenne egy ilyen e-book olvasóval. Viszont nem akarok drágát venni, mert mi van ha nem is használom majd olyan sokat? :-)
      Átgondolom, nyárig kitalálom mi legyen

      Törlés
    2. Nincs mit! :) Szerintem nem is kell nagyon drága, nézz szét, próbáld ki őket. Az okosteló és egy olvasó között nagyon nagy a különbség. :) Ha sokat olvasol mindenképp megéri. :)

      Törlés
  3. Nekem is nagyon tetszenek az e-book olvasók, és sokan dicsérik, mennyi ideig bírja Neked egy töltéssel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig bírja nagyon, még nem is töltöttem, mert alig fogyaszt a papír-alapú kijelző miatt. :)

      Törlés
  4. Én nyáron vettem e-book olvasót (Kindle-t), és imádom. Az ára hamar megtérül, és nagyon sokáig bírja feltöltés nélkül.

    Na meg persze egy kisebb női táskába is belefér, nem kell nehéz könyveket cipelni :) :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó dolgokat vettél.:)hasznosakat :)

    VálaszTörlés
  6. az e-book olvasó mellett nem csak a könyvárak szólnak, hanem a fakitermelés csökkentése is. használd mindkét kütyüt egészséggel! ♥

    VálaszTörlés
  7. Én is épp telefoncsere előtt vagyok, de amire igazán fáj a fogam, az kiba*** drága, szóval még a válogatás-keresgélés fázisban vagyok.:) No majd meglesem ezt a ZTE-t... hátha:)

    VálaszTörlés
  8. Hmm az egyik a Sony Xperia go, a másik meg Samsung Galaxy S III, de a Samsung ára az nagyon csillagos ég, szóval.... :D

    VálaszTörlés
  9. Könnyen lehet, hogy egy Xperia J lesz a dologból, mert az is szimpi és az ára sem olyan vészes:)

    VálaszTörlés
  10. Na... utánuk lestem és hát Xperia J nem lesz, az már tuti:):) Majd ha eldőlt, akkor elmesélem mi lett a döntésem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ok, kíváncsi vagyok! :) Samsung..ahh...na igen. Örök Samsung-fun maradok :)

      Törlés
  11. óó,egyre jobban érlelődik bennem az e-book vásárlási iránti vágy :) szupernek hangzik ez a Prestigio is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg az. :) Én azt hittem nem tudok elszakadni a papírtól, de mégis. :)

      Törlés
  12. Nekem is Blade III-am van, és imádom :) Nem fogsz csalódni benne ^^

    VálaszTörlés