2012. augusztus 17., péntek

vendégposzt by Cirnyó :)- Aqua bőrregeneráló krém

Na csajok, ha jó krémet akartok, akkor ezt próbáljátok ki! Én ugyan nem vettem volna meg magamtól, de a barátnőm letesztelte és ő ajánlotta nekem... kipróbáltam én is, hát tuti! Könnyű krém, gyorsan felszívódik, víz alapú, a ráncok azonnal (!) halványulnak, és sokkal szebb tőle a bőr, a fáradtság is kevésbé látszik meg (ez is saját tapasztalat :D). 
Koordinátái: Aqua bőrregeneráló krém, gyártó: Aqua-Biokozmetika Bt., Dr. Gracza István gyógyszerész, kiszerelése 90 ml. 
Mi az úgynevezett "olcsó" boltban szerezzük be, eurós bolt vagy ilyesmi, Budapesten a Múzeum körúton van egy ilyen, máshol nem tudom, hogy hol, de érdemes figyelni :) Az ára amúgy 350,- forint, szóval szinte ingyen van, és ezerszer jobb, mint az általam kipróbált méregdrága krémek.



5 megjegyzés:

  1. köszi az infót, rendeltem is belőle :)

    VálaszTörlés
  2. Rákerestem, látom jó pár helyen van. :) Kíváncsi leszek, hogy válik ne Neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Én először azt hittem, hogy ez ilyen gúnyolódós poszt :D De ha használ, akkor kincsre leltetek! :D

    VálaszTörlés