2012. augusztus 28., kedd

Ajándék Elinore-tól 1.

Mi mással lephetett volna meg egy lakkmániás egy másik lakkmániást, mint körömlakkokkal? :D Az első, amit megmutatok Nektek, egy Gabrini lakk. Magyarországon nem kapható török márka. Szuper kis lakk, két rétegben kentem fel, nekem így tökéletes a fedése, bár a képen látszik egy kicsit a körömvonal, élőben egyáltalán nem. Az állaga se nem túl folyós, se nem túl sűrű, pont jó. És a színe? Na az valami csoda nekem. :) Nem is tudom behatárolni igazán : a narancs-korál-piros jó kis keveréke... A lakkozásom hagy kivetnivalót maga után, de ha azt nézzük, hogy este kilenckor félhomályban csináltam, akkor nem is olyan rossz. :D



5 megjegyzés:

  1. A körmödön jobban tetszik a színe, mint az üvegben. :)

    VálaszTörlés
  2. a képek nem adják vissza jól a színét sajnos. :) amúgy lehet kapni Pesten a nyugati aluljárójában ezt a márkát állítólag. :)

    VálaszTörlés
  3. jah, és használd egészséggel! örülök, hogy tetszik! ♥

    VálaszTörlés
  4. Őszintén szólva, ha csak üvegben látom, elmentem volna mellette a boltban. A körmeiden viszont nagyon szép színe van.

    VálaszTörlés