2012. augusztus 12., vasárnap

hős vagyok!

Kereken 10 éve van jogsim, de közel sincs 10 éves vezetői rutinom. Rühellek vezetni, bár állítólag nem vezetek rosszul, egyszerűen túlgörcsölöm az egészet. Azonban mióta falusi lány lettem már kétszer is rákényszerültem arra, hogy egyedül autóba üljek és levezessek a szülővárosomba. Na nem nagy távolság, kb 35 kilométerről beszélünk, de nekem egy Párizs-Dakarnak tűnt! :D A héten pedig Marcival a hátam mögött tettem meg az utat oda-vissza, mit ne mondjak mire hazaértem vele, azt sem tudtam fiú vagyok-e vagy lány. Gyorsan Milkával enyhítettem a feszültségemen! De megcsináltam és baromi büszke is voltam magamra. :) És rájöttem nem is az én rutintalanságommal van a legnagyobb baj, hanem a sok vadbarommal.. :S

21 megjegyzés:

  1. Nekem 16 éve van jogsim, épp 10 éve vezetek napi szinten és állítom a legnehezebb mások baromságait kivédeni.
    Autópálya nem gond, egyedül is voltam többször külföldön, több fővárosban is vezettem GPS-el (ez külön kaland :D), országúton viszont most is gyomorgörcsöm van, a létező legveszélyesebbnek tűnik számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű autópálya, arról még nem is álmodom egyelőre.. :D De a nagyvárosoktól is frászt kapok! :D

      Törlés
  2. Nekem ugyan még csak pár éve van jogsim, de olyankor utálok vezetni, amikor sokan vannak az utakon. Mondjuk bennem még bőven megvan a kezdők félénksége, de sokszor jobban fosok a többiektől, mint attól, hogy én bénázok. Éjjel szeretek, akkor üresek az utcák.:D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! A kényszer nagy úr! Én is rákényszerültem a vezetésre, de cseppet sem bántam meg! No jó, azért a finomabb manőverekkel pl parkolás még vannak gondjaim - leginkább az önbizalomhiány. :-D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ugyi vagy !!!!
    eni s utalok vezetni pedig 25 eve van jogsim es vezetek nem napi szinten ...a legnagyobb volt amikor egy allas interjura mentem 180km odavissza es kaptam egy defektet , na akkor nekem is kalimpalt szivem meg jo hogy aposom kihuzott belole mert nem vltam messze es eljott kicsrelni a kereket ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Szerintem az utálatom nem múlik el nekem sem, max tapasztaltabb leszek. :)

      Törlés
  5. Ne is mond... most álltam neki a jogsi projektnek. 24éves múltam és mindig is féltem az utak rémeitől, de kénytelen vagyok megcsinálni. Eszméletlen alakok vezetnek amúgy, a személyes kedvencem amikor az oktató kocsinak akarnak neki menni illetve a direkt kilépő gyalogosok. Volt már olyan, hogy direkt szekíroztak szerencsére jó oktatom van így ő kezeli az ilyen problémákat..... szerinted? Rendesen be vagyok sza..va :D

    VálaszTörlés
  6. Ha kritikus helyzet van egy rutintalan sofőr ugyan olyan veszélyes, mint amilyennek ő a vadbarmokat gondolja. Én speciel a hétvégi vezetőket gyűlölöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de nem mindegy, hogy valaki csak rutintalan vagy rutintalan béna. :) És valahol mindenkinek el kell kezdeni..

      Törlés
  7. Hajrá! Vezess még egyszer-kétszer egyedül, és már semmi gond nem lesz... vagyis annyira, hiszen barom sofőrök - sajnos - mindig lesznek az utakon... némely gyalogosról és biciklisről ne is beszéljünk! :D (Hat éves a jogsim, hat éves a tapasztalatom is, túléltem egy Budapesten való átutazást GPS nélkül, én arra vagyok büszke!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom! :) Én Kecskemét mellett lakom, még az a belváros is meghaladja a képességeimet, nemhogy Pest! :D

      Törlés
  8. Tényleg az vagy. Engem az fárasztott le leginkább, amikor vezettem, hogy arra kellett figyelnem, hogy mások milyen szabálytalanságokon ügyködnek, sokkoló volt látni, amikor mentem a saját sávomban, szabályosan, hogy egy autó jön velem szemben és már vészesen közel van...

    VálaszTörlés
  9. Az én szememben biztosan hős vagy! Nekem 8 éve van jogsim és kb. ennyiszer is vezettem ez idő alatt városban. Rutinom semmi, úgyhogy nem is tudom hogy mernék egyedül elindulni, akár csak egy szegedi forgalomba is. Pedig én is jól vezettem, csak bátortalan vagyok. Az biztos, hogy parkolás előtt inkább addig keringenék a városban, míg olyat helyet nem találok, ahol kilométeres körzetben senki nincs. :D
    Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  10. Ügyes vagy grat!!
    Nem tudom, hogy a picurral a hátam mögött mernék-e vezetni, pedig pár ezer km van már a hátsómban. Illetve most csak automata kocsit lenne lehetöségem vezetni, amiben dettó úgy érzem magam, mint Te ( pedig állítólag egyszerübb..fene se tudja, nekem nem fekszik).
    Szóval hajráááá!!
    ( Amúgy milyen Milka volt??)

    VálaszTörlés
  11. Béb írta a parkolást...jujj, az a mumus, csak és kizárólag ferde parkolóba megy! :D Vagy egyirányú utcában, nagy helyre, a bal oldalon. Minden más izzasztó.

    VálaszTörlés
  12. Na szuper, hogy nem vagyok egyedül. :D Hősök vagyunk Csajok! :D

    VálaszTörlés
  13. Khm, Április végén volt a kezemben a jogsim, és ma jöttem haza Esztergom mellől. Át pesten, 220 km-i autópálya, hegyvidék. :D
    Imádok vezetni! És *lekopog jól is megy. ^^

    VálaszTörlés
  14. Hja, dzsípiesz nem volt... :D

    VálaszTörlés