2012. augusztus 13., hétfő

kertész leszek fát nevelek..

Nem tudom mi szállt meg, de napok óta azt tervezgetem, hogy jövő tavasszal-nyáron milyen virágokat akarok látni a kertben. Április óta lakunk itt falun. Falun. Falun. Falun.. Bocsánat, de városi lányként még mindig ízlelgetem ezt a szót. :D Szóval idestova 5 hónapja itt élek, de nem nagyon foglalkoztatott a kert, vagy annak a gondolata, hogyan is varázsolhatnám szebbé. Jó persze kerültek ki erkélyládákba virágok, de ennél sokkal több lehetőség van ebben a kertben. Szóval jövőre remélhetőleg tudok Nektek hozni képeket az általam alkotott virágoskertről, addig is pár inspirációs kép:



















10 megjegyzés:

  1. Frankók! A kövirózsásba totál bele is szerettem! Ezek közül sokat már ősszel is elültethetsz, sőt kell is. Hajrá, hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű képek!
    És milyen a falusi élet? Nem vágysz vissza városba?
    Sikerült már teljesen birtokba venni azt a szépséges házat?

    VálaszTörlés
  3. Béb: azért nem mindet szeretném megvalósítani, de jóóó is lenne! :)) De lesz tulipán, meg borostyán, rózsa, és igen ez mind őszi! :)

    Ági: is-is. rengeteg előnye van, de ugyanannyi hátránya is. legalább már nem lázadok ellene, az is valami.. :)

    VálaszTörlés
  4. M.: hét még én! :)

    Béb: nem, most épp az a cél, hogy elburjánzon! :D

    VálaszTörlés
  5. Világ életemben rühheltem a kertészkedést, kész kínszenvedés volt, mire megkapáltunk pár sor ezt-azt. Mára viszont egyre inkább foglalkoztat a kert dolog, no persze most sem a kapálgatós témák, hanem tuják, ilyesmik, amik nem igényelnek sok törődést, de mégis mutatósak. Most őszre totál rendeződik az udvar, így tavasszal lehet nálunk is alkotni. Én is tervezgetek... magnólia fa tuti lesz. ;)

    VálaszTörlés
  6. Jó is, akinek kertje van :):)Szépek a képek, még ha most még nem is sajátok, de majd lesz ilyen is :)

    VálaszTörlés
  7. Falun nőttem fel, most is itt élek, s bár néha fárasztó bejárni Szegedre dolgozni, suliba, nem adnám fel ezt az életformát!
    Virágaink nekünk is vannak: muskátlik az ablakban, néhány egynyári, sziklakert, de túl sokat nem tudunk ültetni a kutyáink miatt. Inkább a virágzó bokrokat, fákat szeretjük.
    Én jövőre egy kis zöldséges kertet tervezek, mert bár kapunk mindenfélét a szülőktől, a saját termés öröme mégis más! :)

    VálaszTörlés
  8. ha-hhha! én is megfertőztelek téged valamivel! :D kölcsön kinyír visszajár! :D ;)

    VálaszTörlés