2012. augusztus 10., péntek

Blogkóstoló 4.

Chef Vikinél találtam erre a játékra és nagyon megtetszett. Aki nem ismerné miről van szó katt IDE. :)
Nekem Vanilla blogját sorsolta ki Viki, aminek nagyon örültem, mert szerintem szuper recepteket találhatunk nála, volt bőven miből válogatni. Ami miatt emellett a süti mellett tettem le a voksomat, az az, hogy volt néhány elfekvőben lévő citromom, és nem akartam, hogy tönkremenjenek. :) Nem mellesleg grillvacsorára is hivatalosak voltunk, aminek remek kísérője volt ez a desszert. :)

A receptet szóról szóra kimásolom Vanillától, hiszen nem változtattam semmin. :)

"Hozzávalók:
12 dkg liszt,12 dkg cukor,1 vaniliás cukor,4 tojás,6 evőkanál vaj,1 citrom,1 teáskanál sütőpor,csipet só.
Készül:
A tojásokat kettéválasztjuk és a fehérjét kemény habbá verjük.A sárgáját a cukorral,a vaniliás cukorral habosra keverjük majd hozzáadjuk az olvasztott vajat,a citrom reszelt héját és levét,majd a sütőporral kikevert lisztet.Végül finoman összekeverjük a tojásfehérjéböl vert kemény habbal.Kikenünk és kilisztezünk egy kenyérsütőformát és beleöntjük,majd 180 fokos sütőben kisütjük."



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a citromos dolgokat, pláne az illatát, szóval tuti, hogy kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
  2. Először borkóstolónak olvastam a címet, fel is csillant a szemem! :DD Azért a recept sem rossz, szeretem a citromos édességeket. :)

    VálaszTörlés