2012. augusztus 18., szombat

....

Dönteni mindig nehéz. Általában sokat rágódunk egy-egy döntésen, igyekszünk a legjobb tudásunk és/vagy megérzésünk alapján dönteni. De döntünk hirtelen elhatározásból is, vagy olykor döntenek helyettünk, mi meg rábólintunk. A döntés után pedig felsóhajtunk, megkönnyebbülünk. Pedig a döntések következménye nem azonnali, napok/hetek/hónapok/évek telnek el, mire bebizonyosodik jól  vagy rosszul döntöttünk-e. És persze ezen változtatni nem tudok, de most baromi nehéz elfogadnom..

7 megjegyzés:

  1. Na de miről döntöttél? Ne legyél ilyen rejtélyes mert kilukad az oldalam a kíváncsiságtól!

    VálaszTörlés
  2. Hát bizony, nehéz dolog, és az a vicc, hogy lényegében minden percének az életünknek döntéseket hozunk... felkelek, még alszom... paprikás csirkét főzök, vagy inkább milánóit, megveszem a piros ruhát, inkább spórolok... ebbe az iskolába járok, inkább máshova jelentkezem... stb, szóval kéne, hogy legyen gyakorlatunk a döntésben, de néha egy egy akadálynál mégis az az érzésem, gyakorlatlan döntéshozó vagyok, nem tudom mitévő legyek, mert nem látom azt, hogyan folytatódik az utam, ha meghozom az X döntést....

    VálaszTörlés
  3. Akkor és ott az tűnik a legjobb döntésnek. Azt már megváltoztatni nem lehet, így hát nincs más út, mint elfogadni.. viszont a jelenből ismét ki tudod hozni azt, amit a legjobbnak tartasz!

    VálaszTörlés
  4. Én azt tanultam, hogy a nem döntés is döntés...akkor már inkább én szeretnék, mint hogy helyettem....

    VálaszTörlés
  5. Majd a megfelelő pillanatban megírom az egészet! :)

    VálaszTörlés
  6. ha jövőbe látók lennénk a döntések is könnyebbek lennének. de mivel nem vagyunk jövőbe látók, így marad a rulett...

    VálaszTörlés