2012. augusztus 8., szerda

otthoni szőrtelenítés

Nem is tudnék írni arról, milyen nem otthon szőrteleníteni, mert sosem jártam gyantáztatni.

 Én három fajta eszközt használok szőrtelenítésre:

Borotva: lábon, hónaljon és bikinivonalon használom. A Gillette termékei váltak be a legjobban, nem is nagyon nyúlok máshoz, tőlük is mostanában az eldobható változatot használom.




  • előnyei: gyorsan megvan, fájdalommentes
  • hátrányai: nyáron kétnaponta nyúlhatok a borotvához, hogy ne nézzek úgy ki mint Chubakka :D
Gyanta: csak a bajszomon és a két szemöldök közötti területen használom . X-epil gyantacsíkot szoktam venni, szerintem nagyon könnyű használni és hatékonyan el is távolítja a nem kívánatos szőrszálakat.

  • előnye: 3 hétig nem kell foglalkoznom a bajuszkámmal
  • hátránya: kicsit fáj, de egyáltalán nem vészes
Szőrtelenítő krém:

A Baleát használom most, előtte Veet volt. A Balea is ugyanolyan hatékony,csak épp fele annyiba kerül. :) A krémet csak a karomon használom.

  • előnyei: fájdalommentes, klasszul leszedni a karomról a bundát :D, nem erősödnek meg a szőrszálak, mint a borotvánál. 
  • hátránya: büdös, és gyorsan visszanőnek a szőrszálak, bár nem olyan gyorsan mint a borotvánál. A karomat általában csak 2 hetente szedem le.
Egyébként váltani fogok a lábamon és a karomon is a gyantacsíkokra, kíváncsi vagyok ott hogy válnak majd be. :)

12 megjegyzés:

  1. Gyantázni csak a kozmetikus szokta szemöldököm, egyéb iránt borotválkozom. :D Most vettem ócón teszkóba (1500) noname női borotvát (gép) ami az új barátom. Nem lesz babapopsi sima tőle a bőröm, de ha gyorsan kell cselekedni, tökéletes. Amúgy meg bátyám régi borotváját használom egy új, tőle lenyúlt borotva pengével (shhh!). :D Nekem az a tapasztalatom, hogy a férfiaknak szánt borotva jobb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a ffi borotvák nagyon jók, de én azzal már sokszor megvágtam magam... :S

      Törlés
  2. Nálam lábon az epilátor a sláger, ha sietek, akkor borotva. A krémet is próbáltam, de az nekem semmit sem ért. A gyantacsíkot meg bajuszkára, szemöldökre szoktam.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meglátjuk a gyanta hogy szuperál nekem lábon. :)

      Törlés
  3. Tök jó, h végre más is felvállalja, h van bajusza és küzd vele! Nem csak jön a kamu duma, h neeekeem nincs...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh de még milyen van. :D Ha nem csinálnék vele semmit, akár pödörgethetném is. :D Nem szégyen ez, az a szégyen, ha valaki nem kezd vele semmit. :D
      Egyébként akinek olyan a haja mint nekem: erős, vastag szálú és sötét, annak még durvább a szőr mindenhol... :S

      Törlés
  4. Epilátor, ha sietek, akkor borotva :)krémet vettem, nekem semmit nem ért, de a szemöldökömnél jó a pici pihéknél, amit csipesszel nem tudok kiszedni.

    VálaszTörlés
  5. egy ideig gyantáztattam a lábam, tavaly egész nyáron és minden alkalommal megfogadtam, h soha többet! de az idén én is visszatértem a beretvához és én is a Gillette eldobhatósára esküszöm. máshol ugyanúgy csinálom mint Te :)

    VálaszTörlés
  6. Én inkább epilálok mindenhol, a borotvát csak akkor használom ha sietek. De akkor mindig megvágom magam :/

    VálaszTörlés
  7. Ilyen szempontból szerencsés vagyok, mert a láb-hónalj-bikinivonal mentén kell csak szőrtelenítenem. :) Borotvát használok, azzal gyorsan végzek, nincs vele semmi macera.

    VálaszTörlés
  8. Ha borotvát veszek én is csak a Gillette-ben bízom :-) Próbálkoztam olcsóbbakkal is, de egyáltalán nem váltak be és eléggé gyászos lett az eredmény.

    VálaszTörlés
  9. Van epillátorom, borotvám, de a gyantát is szeretem.
    Régebben Gillette-t használtam én is, aztán ajánlották a Wilkinson Intuition-t; nagyon jóóó!!! A zuhany alatt gyorsan végigfutok a lábamon,nem kell külön habbal pepecselni és még sosem vágtam meg magam, ami más borotvánál biza elöfordul. :( Utána extrán krémezni sem szoktam a lábamat, de nem szárad ki. Csak ajánlani tudom!!

    VálaszTörlés