2012. augusztus 16., csütörtök

otthoni hajfestés 2.

Itt írtam először az otthoni hajfestésről, 6 hete egy másik hajfestékkel próbálkoztam és nem bántam meg. Ez pedig a Wellaton Mousse 7.44 intenzív vörös árnyalata.



Tapasztalatok:
- a dobozon a szín nagyon csalós, ennél jóval sötétebb vörös lett a hajam és jóval pirosasabb is, de nekem tetszik.
- ismét nagyon szép fényes lett a végeredmény,
- nagyon finom illatú kókuszos hajbalzsamot adnak hozzá, ami több alkalomra is elegendő és finom puha lesz tőle a hajam
- az adagolása nagyon érdekes, mert nem a tetején lévő pumpát kell nyomni, ami nem is pumpa csak annak látszik, hanem a flakont kell összenyomni és úgy jön ki a hab. Engem nem igazán zavart, de nem értem miért nem lehetett a praktikusabb adagolást választani? :)
- ára: az eredeti ára azt hiszem 1 100.- körül van, én 800 forintért vettem akciósan a Rossmannban.
- tartósság: bár minden egyes hajmosásnál engedte a színét, ennek ellenére nagyon tartósnak bizonyult, szépen tartotta a színét 6 héten át.
- Újraveszem? Már újravettem, holnap megint ezzel festem be. :)

Webcamos kép, de egészen jól visszaadja a hajam színét, ez közvetlenül festés után készült.

Egy ideig biztosan nem váltok hajfestéket, mert ez a 3 fő kritériumomnak tökéletesen megfelel:

1. tartós
2. ilyen színt kerestem
3. elérhető az ára


5 megjegyzés:

  1. Énamióta szökkenő lettem, 2x festettem. Elsőnek a Palette-s perfect mousse-t használtam, de nagy csalódás volt, mert 1-2 hét után látszott, hogy ledobja a hajam töve...nagyon csúnya volt. Most Garniert próbáltam, az nem hab állagú, egyelőre megfelel.
    Sajnálom a Palette-t, mert míg barna voltam, nagyon jól bevált, de a szőkét nem bírta.

    VálaszTörlés
  2. No igen, mert nem mindegy milyen színű hajra kenjük rá. Imádom a wellát, ezt a változatát még nem próbáltam, de jól hangzik :)

    VálaszTörlés
  3. KLASSZ LETT A SZINE, A VOROSET EN IS IMADOM, MEG A BULIS KOROMBAN MEG 9-12. ES VOLTAM akkoriban en is sokszor voltam voros, de nagyon osszetorte a hajam, aztan azota sem festettem kb 10 eve, amig nem oszulok marad

    VálaszTörlés
  4. ÚÚÚ ez kedvenc színem nekem is, bár a kinyomással én megszenvedtem :) és ami még negatív volt, hogy festés után nyomott hagyott az ágyneműn :((( mondjuk 40fok volt... meg az ára, nálunk 1500 ft körül mozog, mondjuk dm-be vettem. ezért fogtam magam és a dobozzal bementem legközelebb a fodrászcikk kellékesbe, hogy ilyet szeretnék, a negatívumok nélkül! és lőn azóta 2ezer ft körüli összegből hozok ki 4 festésre elegendőt! (mondjuk ennek meg a keverése macerás, nah de miért is lenne minden tökéletes???) :D

    VálaszTörlés