2012. augusztus 28., kedd

falimatricák

Én először még a lakásomban használtam a konyha dekorálására falimatricát, és akkor bele is szerettem. Rengetem motívum, minta áll a rendelkezésünkre, hogy dekoráljuk a nagy kihasználatlan falfelületeket, ahova már kép mondjuk nem jutott, vagy esetleg valami mással dobnánk fel a lakást. Marci szobájába is kinéztem ezt, ma árajánlatot is kaptam rá és 28 ezer forintocskáért már csinálnák is nekem azt a méretet, amit én elképzeltem. :) Na ezen jót mosolyogtam, mert ok, hogy egyedi és baromira tetszene, de csak van a piacon más is, ami nem aranyáras, és ami tetszik nekem is, de mondjuk elsősorban a fiamnak, ugye egy 2,5 évest meg baromira nem érdekel még, hogy valami egyedi-e vagy sem, az annál inkább, hogy színes, jópofa. Google meg ugye jó barátunk, kidobta ezt az oldalt, ahol aztán tényleg találtam jópofa dolgokat, és már látom, hogy nemcsak Marcinak keresek valamit, hanem kerül innen az ebédlőbe, a konyhába és a hálóba is valami. :)

11 megjegyzés:

  1. A meska szerintem alapból drága, elég sokan el vannak szállva... ebayen is szétnéznék a helyedben. :) Egyébként szerintem amit kinéztél elsőre, akár felfesteni sem lenne nagy munka. ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem igen, sajnos nem vagyok túl jó rajzban! :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk a tesco üzletsorán található könyvesboltban lehet venni jópofa fali matricákat kb. 500 Ft-ért, nővérem is ott vett unokaöcsik szobájába. Nagyon jó minőségűek, nem hagynak nyomot a falon. Jókat ki lehet fogni.

    VálaszTörlés
  4. Pedig ez tényleg egyszerű, ha nem egészben, hanem kis darabjaiban nézed, akkor csupa kör és egyszerű alakzat. :)

    VálaszTörlés
  5. én is kaptam évekkel ezelőtt ajándékba, már azt sem tudom hova tettem, nekem nem jött be, viszon Boginak a hercegnős, Kolosnak meg a Verdás tutira:):)

    VálaszTörlés
  6. Az első tervezője földim. Én is rákérdeztem nála, hogyért, de én a legyártatás áráig már ne jutottam el... Én inkább majd festek.

    VálaszTörlés
  7. Ági: köszi a tippet, megnézem! :)

    Verus, Béb: kizárt, hogy én fessek. Asszem mindenki tisztában van a saját képességeivel. :)

    Csibe: nekem nagyon tetszenek, annyira szépek vannak.. majd hozok képeket ha feltettük őket! :)

    VálaszTörlés
  8. ezeknek a matricaknak nalunk is nagy divatja lett, a pipacsokat en is imadom

    VálaszTörlés
  9. Tök jó az oldal!! Én is szeretném valamivel feldobni Tücsök szobáját- az egyik zsiáfos szettbe bele is szerettem. :-)

    VálaszTörlés
  10. Bogi: én is a zsiráfosat néztem ki.. :DDD

    VálaszTörlés
  11. kínaiban vettünk mi, fürdőben van virág, kb 5-600ft lehetett, sőt volt, amit autóra raktunk, kívülre!!! és egy évet bírta , pedig ugye, nap, hó fagy stb érte! az is 1000.- alatti kb fél nm... szóval a 28ezer irreális.

    VálaszTörlés