2012. március 24., szombat

töltött kelkáposzta

Az m1-en ismétlik hétvégenként a Főtér c. műsort, nagyon szerettem régen, főleg a recepteket a végén, mi mást ugye? :D :P Valamelyik szombaton pont a receptes részt csíptem el és milyen jól tettem, ott láttam meg ezt a receptet és pár napra rá el is készítettem. Csak ajánlani tudom, isteni, gyors és kalóriaszegény (ha azt a leheletnyi bacont nem számoljuk ugye :P)

A kelkáposzta nagyobb külső leveleit sós vízben leforráztam. Sertés darált húst ugyanúgy készítettem el, mintha fasírtot csinálnék, tehát ízesítettem, sóval, pirospaprikával, borssal, fokhagymával, adtam hozzá még 1 tojást és zabkorpát is. A kelkáposzta leveleit ugyanúgy megtöltöttem, mint amikor savanyú káposztát töltök. A kész batyukat  baconba göngyöltem. Fólia alatt kezdtem el párolni, majd kb. 1 óra után levettem a fóliát és pirosra sütöttem. Tejföllel tálaltam. :)

7 megjegyzés: