2012. március 4., vasárnap

Joghurtos fánk

Tegnap a barátnőmnél ettem ezt a finomságot, megkaptam a receptet is és ma már ki is próbáltam. Tényleg pofonegyszerű és sütéssel együtt kb. 20 perc az egész. Szilvi fánkján még szalagok is voltak, na én azt nem tudtam reprodukálni, de sebaj, attól még finom. :)

1 tojást, 1 pohát natúr joghurtot (150 gramm), 1,5 ek porédesítőt, 1 cs. vaníliás cukrot simára keverek, majd hozzáadok 15 dkg lisztet (nekem most fele graham, fele sima liszt), és fél cs. sütőport.  Galuskaszerű tésztát kapunk. Közepes lángon, lassan sütjük, különben a belseje nyers marad. Legközelebb teszek bele egy kis rumot is, hátha levegősebb lesz és még ennyi olajat sem szív fel.
Finom és gyors édesség. :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, nyam-nyam. Sajnos ilyet most nem ehetek, de a látvány is nagyon jó. Viszont a családnak lehet sütök majd. :)

    VálaszTörlés
  2. A tieid is szépek lettek :) Marcinak is ízlett?

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki és egyszerűen elkészíthető...szuper!! Kipróbálom tuti!!! Csípem az ilyen gyors és fincsi dolgokat! :-))

    VálaszTörlés
  4. Ha közepes lángon, lassan sütöd az ilyen jellegű tésztákat, akkor sajnos megszívják magukat olajjal. Meg lehetne próbálni még kisebb galuskákat sütni magasabb hőfokon. A recept egyébként nagyon klassz, mentettem a kedvenc gyors finomságok közé. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem voltak nagyok ezek a gombócok sem, legközelebb akkor még kisebbre szaggatom, köszi! :)

      Törlés