2012. március 15., csütörtök

a sokoldalú popsitörlő

Marci érkezésével együtt megjelent az életemben a popsitörlő is, amit azóta elég sokoldalúan használok is.

Én most csak egy felhasználási módot emelnék ki, mégpedig a blog témájába vágót : a sminkeltávolítást.
Egyszerűen fogom a popsitörlőt és először a szememet törlöm át vele, majd a másik felével az egész arcomat. Nagyon jól levisz mindent, néha a szememet kell még áttörölnöm külön sminklemosóval, de csak erősebb sminknél.
Az ára: töredéke a sminklemosó kendőkének, és sokkal jobban le is viszi a sminket.

Amiket én eddig próbáltam:
Babylove sensitive popsitörlő és Lidl saját márkás sensitive popsitörlője, mindkettő szuper, illatanyagmentes és ha a baba bőrének jó, a mi arcunknak sem árthat! :)

4 megjegyzés:

  1. Az egyik legjobb találmány, rengeteg mindenre lehet használni, én is megerősíthetem, arc- sminklemosónak (is) tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt használom sminklemosásra. Az E.Leclerc-nek van egy saját márkás mandulása... Mmm!

    VálaszTörlés
  3. Én mióta Zsombi van ,csak ezt használom sminklemosónak :D

    VálaszTörlés
  4. Látszik, hogy már nagggyon régen kinőttem a pelenkázós korszakból, mert ez nekem eszembe sem jutott. De köszi az ötletet! :)

    VálaszTörlés