2012. március 14., szerda

tavaszi cipő

Régen mániákus laposban járó voltam, nem is nagyon volt más cipőre alternatíva, mivel a magas sarok nem az én világom. Nem azért mert nem tetszik, hanem azért mert képtelen vagyok benne normálisan járni, illetve 2 perc után üvölteni tudnék a fájdalomtól. Pici gyerekkel meg pláne nem praktikus. Viszont kb. 2 éve újra megjelentek a telitalpú cipők az üzletek kínálatában, így már nem kell lemondanom nekem sem arról, hogy optikailag nyújtsam az alakomat, vagy hogy egy passzosabb nadrágot is felvegyek ill. egy csinosabb szoknyát.

Az idei első:P telitalpúm:


Ti szeretitek az ilyen fazont? :)

14 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, hol vetted? Én is akarok ilyet... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Egy helyi kínaiban. Szerintem a deichmannban is vannak, én azért nem veszek ott cipőt már, mert ugyanaz mint a kínai, kétszeres áron. :S

      Törlés
  2. ÚÚÚ, ez tök jó!!! :) Ez a cipősarok nálam is best, ebben tudok járni, mégis magasabbnak, nyúlánkabbnak mutat. Nyárra tervezem hasonló fazonú papucs beszerzését és esetleg egy vékony pántos szandált is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szandált én is akarok :D, a papucsokkal befejeztem a pályafutásomat, pedig van pár telitalpúm, de nem szeretem őket.. :S Valahogy olyan instabilnak érzem bennük a járást. :S

      Törlés
  3. Csini! Én is szeretnék egyet majd nyárra. (Ami utána 1,5-2,5 év nyár lesz. :-D )Nagyon kényelmesek.
    Csak én pirosat! :-)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de aranyos kis topánka! Én is szeretnék egy ilyen rohangászós cipellőt. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    Nézz be a blogomba, vár rád ott valami! :) (timoka23.blogspot.com)
    Timoka

    VálaszTörlés
  6. Uhhh. Nagyon tuti! Anyukád jól járt...:)))

    VálaszTörlés
  7. Hasonlóm van nekem is, és nagyon kényelmes. Ez egy jó választás!!

    Szeretettel várlak nálam is,

    http://avianarahl.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. A minap jött a Deichmann katalógus és ott láttam egy ilyet pirosban. ÚÚÚÚ, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés