2012. március 17., szombat

essence colour&go lakkok

Nekem az essence colour&go lakkjaival eddig soha nem volt semmi bajom, szerettem a fedésüket, a tartósságukat, a kiszerelést, a színeket és nem utolsó sorban az árukat. Ma viszont eldöntöttem, hogy bármennyire is klassz színei vannak, többet nem veszem meg ezt a márkát. És hogy miért nem? Mert úgy gondolom, hogy egy pár hónapos lakknak nem kellene annyira besűrűsödni, hogy már a lakkhígítómat kellett ma bevetnem, hogy használható legyen az egyik ilyen lakkom. :S Megnéztem, és a legtöbb essence lakkom  ilyen állapotban van. Szóval sajnos jelen esetben igaz a mondás, olcsó húsnak híg a leve. :S

6 megjegyzés:

  1. Hmmm... kár értük, mert tényleg jó áron vannak és sok-sok színben. Igazából ha azt nézem, hogy ezek a lakkok kisebbek, mint a normál méret, akár el is használhatóak néhány hónap alatt (persze nem az olyan lakkmániásoknak, mint mi, akik szenvedélyesen begyűjtögetnek egy csomó színt, aztán csak tanakodnak, melyiket is kenjék fel aznap :DD) Nekem nem gond, ha lakkhígítót kell használnom. Arra vagyok kíváncsi, hogy a drága, exkluzív lakkok meddig bírják?

    VálaszTörlés
  2. A lakkhígítást én sem bánom, de kíváncsi vagyok, hogy meddig hígíthatóak úgy,hogy a fedésük se bánja. :) Na igen, ha csak 3 lakkom lenne, akkor nem is lenne ez probléma. :D :D
    Az én repertoáromban ami drágábbnak mondható az az Astor De Luxe lakkok, abból van már majd' két éves és semmi baja, illetve az Avon lakkok, amiből van 5 éves lakkom és ugyanolyan, mint mikor megvettem. Ennél drágább (1300) lakkjaim pedig sosem lesznek. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem csak egy essence (multi dimension) lakkom van, de állítom, hogy közel 3 éves és még mindig jó, sőt, hajlamos a túlfolyásra felvitelkor :D
    Többségben nekem is Avon lakkok vannak, azzal csak annyi a bajom, hogy katalógusból rendelek és sosem olyan szín kapok, mintha mondjuk a dm-ben kedvemre válogatnám ki őket :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak colour&go van, így a többivel inkább nem is próbálkozom. :) Az Avonokkal igen ez a baj, bár én még nagyon nagyot nem csalódtam. :)

      Törlés
    2. Avonosból a Viva pink volt a legnagyobb csalódásom, tudom, benne van a nevében, hogy rózsaszín, de a katalógusban olyan szép lilás volt, erre rikító rózsaszínt kaptam :D

      Törlés