2012. március 8., csütörtök

nude

Nem volt eddig nude lakkom- tudom meglepő :P- így a legutóbbi Avon katalógusból rendeltem meg a Perfectly fresh árnyalatot. Nekem nagyon tetszik, tényleg nagyon natúr, finom szín, nekem kicsit túl natúr is volt, így feldobtam egy arany csillámos lakkal. :) A kép nem teljesen adja sajnos vissza az eredeti színt. :S

Amiket használtam:
- s-he műkörömhatású lakk alapként 1 rétegben
- AVON- perfectly fresh 2 rétegben
-essence colour&go- make it golden 2 rétegben
- Astor fedőlakk 1 rétegben


8 megjegyzés:

  1. Hú, ez nekem nagyon bejön! A nude lakkok és rúzsok is! (Igen, az a dilim, h a láthatatlanul természetes smink a legnagyobb kihívás és a legtökéletesebb.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is bejön. Pláne, hogy tényleg szinte láthatatlan mégis nagyon ápolt hatást kelt, nem mellesleg minden ruhához jó. :D

      Törlés
    2. És nem borulsz ki, mikor lepattan a vége - mert nem feltűnő - a lakásból kilépve, te meg tudod, hogy olyan helyre mész, ahol pl alá kell írnod és rögtön feltűnik a manikűr baki. :-DD

      Törlés
  2. Ilyen színem még nekem sincs ;D De úgy néz ki, szereznem kell belőle, mert ez nagyon tetszetősen néz ki!

    VálaszTörlés
  3. Jó lett így nagyon! Én is szeretem a nude árnyalatokat, de nekem is az a bajom velük hogy túl natúr és mindig feldobom egy kis csillámmal vagy körömnyomdával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vattacukor! :) Köszi! :) A körömnyomda is eszembe jutott, de a legutóbb próbálkozás elvette a kedvem. :S

      Törlés